Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har köpt en parfymerad tvål. Inget konstigt med det, men den stinker verkligen! Doften är så stark att jag inte pallar med den. Så vad gör jag med tvålen? Kastar rakt av?

Stör mig på att det fläsket jag brukar köpa var slutsålt, är skivat och utan svål. Hittade en hel bit med svål på som var oskivad, tänkte att jag kan skiva den själv.
Var tydligen ben i biten också, aldrig att jag köper det igen.
Inte nog med det, fläsket var vanligt skulle ha rimmat… nåväl går nog att göra någon form av fläskpannkaka av den här pannkakan men det kommer inte smaka som vanligt och det stör mig. Speciellt som jag upptäckte felet när det inte fanns någon återvändo på att byta. 🙈
Har ätit och fläsket blev torrt å inte så mycket sälta i, men ungspannkakan i sig va god. Skulle nog skippat fläsket helt å hållet.
Nu stör jag mig att jag inte gjorde det istället.

Reklam...Bolia som säljer "handgjorda design" och hat-objektet AnnoAnno som ska sälja kläder till kurviga damer utvalda av deras "stylist". Allvarligt, svarta sopsäckar är smickrande jämfört med de fårbajsbruna monstrositeter de hängt på sina modeller. Och så är själva affärsidén inriktad mot människor som känner dig obekväma med att handla kläder. Jag hoppas att nästan att någon annan här ser det med andra ögon och tycker att det ser fint ut.
Jag stör mig också på annoanno. Mest för att de inriktar sig på stora storlekar som är för små för mig.
Tycker inte heller deras kläder som man ser i reklamen är fina alls. Blä.

Jag stör mig på att det bitit mig i arslet att ha försökt hjälpa en vän och att det nu, typ något år senare, fortsätter bita mig i arslet pga rykten kring min inblandning i det hela.
Mest stör jag mig på att jag tar det så jävla personligt, och på att det kommer upp mitt i sluttampen på månadens pmds-period vilket gör det extra känsligt och givetvis just när jag är helt jävla ensam dessutom :(

I söndags hade jag utsläpp. På 2 timmar hade vi alla väder.
Sol
Vindstilla
Åska
Regn
Hagel
Snö
Starka vindbyar
Mulet
Haha, jag med! Och kan skriva under på det där med alla väder 😂
Första vändan: mulet, uppehåll. Bedrägligt lugnt
Nästa vända: man ser VÄGGEN av hagel komma 😨
Nästa vända: spricker upp och det blir sol
Nästa vända: Snöstorm!
Nästa vända: sol igen. Nej förresten - nu blev det hagel igen.
osv osv...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
85 86 87
Svar
1 727
· Visningar
79 500
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 637
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008