Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provat starta om routern?Stör mig på tele2. Vårat internet fungerar inte och felsöker vi så finns det inga fel.
Förstår inte? Tror du att man inte kan bli sjuk för att man vaccinerar sig?Att jag har förhöjd kroppstemperatur sen igår, men inte så mycket att det är feber eller egentligen påverkar inte mig mer än att jag är lite ovanligt varm. mår bra i övrigt. Är liksom inte sjuk, men med rådande läge har jag så klart ställt in helgens alla planer och håller mig isolerad, men det känns fånigt, tråkigt och dessutom drygt, när jag tog tredje sprutan i veckan, om jag lyckats bli sjuk nu.
Nej den har vi såklart inte testat. Tack så hemskt mycket för tipset…Provat starta om routern?
Var har jag skrivit det? Det är klart man kan det. Men jag har varit helt frisk i drygt två år och då känns det så klart lite drygt att bli sjuk i slutspurten om det nu är covid. Nu är det inget som säger att det jag har är covid eller ens att det är en sjukdom. Före pandemin hade jag nog inte ens tolkat detta som något att vara hemma för eftersom jag inte känner mig sjuk alls, bara den förhöjda kroppstemperaturen. Den här tråden handlar ju om saker man stör sig på, hur orimliga de än må vara.Förstår inte? Tror du att man inte kan bli sjuk för att man vaccinerar sig?
Senast jag hade det problemet hade routern faktiskt gått sönder, så det var inga problem in i huset. Det finns inga lysdioder någonstans att titta på som kan ge en ledtråd?Stör mig på tele2. Vårat internet fungerar inte och felsöker vi så finns det inga fel.
Senast jag hade det problemet hade routern faktiskt gått sönder, så det var inga problem in i huset. Det finns inga lysdioder någonstans att titta på som kan ge en ledtråd?
Var har jag skrivit det? Det är klart man kan det. Men jag har varit helt frisk i drygt två år och då känns det så klart lite drygt att bli sjuk i slutspurten om det nu är covid. Nu är det inget som säger att det jag har är covid eller ens att det är en sjukdom. Före pandemin hade jag nog inte ens tolkat detta som något att vara hemma för eftersom jag inte känner mig sjuk alls, bara den förhöjda kroppstemperaturen. Den här tråden handlar ju om saker man stör sig på, hur orimliga de än må vara.
Det krånglar med både routern och mobilen så det är nått fel på själva uppkopplingen.Senast jag hade det problemet hade routern faktiskt gått sönder, så det var inga problem in i huset. Det finns inga lysdioder någonstans att titta på som kan ge en ledtråd?
Det är skitjobbigt när ens internet inte fungerar. Hoppas du får ordning på det, eller åtminstone får hjälp av supporten med felsökning.Det krånglar med både routern och mobilen så det är nått fel på själva uppkopplingen.
Det lyser rött och vid omstart så lyser det grönt efter en stund och ibland blir det blått och allt funkar och sen är det rött igen.
Just nu är vi på annan ort och mobilen med tele2 fungerar utan problem. Så det är nått fel i vårat område hemma (blev så efter det blåste så mycket)
Det krånglar med både routern och mobilen så det är nått fel på själva uppkopplingen.
Det lyser rött och vid omstart så lyser det grönt efter en stund och ibland blir det blått och allt funkar och sen är det rött igen.
Just nu är vi på annan ort och mobilen med tele2 fungerar utan problem. Så det är nått fel i vårat område hemma (blev så efter det blåste så mycket)
Nä, äter p-piller och brukar inte uppleva sånt här mitt på kartan så att säga.Det är inte så att du ska ha mens den närmaste tiden?
Vad har hänt?Kan inte släppa rasismincidenten igår. Funderar på att skaffa vakthund. En del av mig vill fly tillbaka till stan där jag (inbillar mig att jag) är tryggare. Båda skulle kännas som massiva nederlag. Orkar inte att jag inte bara kan släppa det och leva mitt liv, att det liksom ska få mig att känna såhär.
Så var det för mig också, vart frisk hela tiden under pandemin och nu en vecka efter jag tog 3:e sprutan fick jag skiten.Var har jag skrivit det? Det är klart man kan det. Men jag har varit helt frisk i drygt två år och då känns det så klart lite drygt att bli sjuk i slutspurten om det nu är covid. Nu är det inget som säger att det jag har är covid eller ens att det är en sjukdom. Före pandemin hade jag nog inte ens tolkat detta som något att vara hemma för eftersom jag inte känner mig sjuk alls, bara den förhöjda kroppstemperaturen. Den här tråden handlar ju om saker man stör sig på, hur orimliga de än må vara.
Inte bekväm med att skriva det här.Vad har hänt?