Det respekterar jag, trodde det var något du skrivit om redan tidigare som jag missat.Inte bekväm med att skriva det här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det respekterar jag, trodde det var något du skrivit om redan tidigare som jag missat.Inte bekväm med att skriva det här.
Hör av dig till Barnängen.Barnsängens nya balsam förpackning
Som inte kan hålla tätt så jag har balsam överallt
Vem fan designade den flaskan
Jepp ska ta det imorgonHör av dig till Barnängen.
Både för att du kan få kompensation och för att det är bra för dem att veta att nya förpackningen inte funkar.
Nä, äter p-piller och brukar inte uppleva sånt här mitt på kartan så att säga.
Har en sån i min närhet just nu. Och pengar har hon egentligen inte heller så det kommer bli intressant hur hon löser detBlir tokig på folk som ska "rädda" djur så långt det bara går och totalt bortse från djurets livskvalitet.
Facebook insamlingar brukar lösa det mestaHar en sån i min närhet just nu. Och pengar har hon egentligen inte heller så det kommer bli intressant hur hon löser det
Det har hon inte kommit på än.Facebook insamlingar brukar lösa det mesta
Alltså, jag förstår hur de tänker men faktum kvarstår att deras affärsidé är helt onödig i dag då i princip alla nätbutiker tillhandahåller samma, eller bättre, service. Det enda de har som är unikt för dem är att de har en stylist som väljer ut kläderna, men jag antar att de baserar valen på frågorna man får i början, och man måste ju ändå välja kläderna när man fått hem dem, så då måste man ändå vara så medveten om sin kropp och stil att man lika gärna kan shoppa online från vilken butik som helst, och då få hem fler kläder och dessutom veta pris på dem innan man beställer.Reklam...Bolia som säljer "handgjorda design" och hat-objektet AnnoAnno som ska sälja kläder till kurviga damer utvalda av deras "stylist". Allvarligt, svarta sopsäckar är smickrande jämfört med de fårbajsbruna monstrositeter de hängt på sina modeller. Och så är själva affärsidén inriktad mot människor som känner dig obekväma med att handla kläder. Jag hoppas att nästan att någon annan här ser det med andra ögon och tycker att det ser fint ut.
Jag plingar direkt Men det är bara för att jag extremt sällan åker buss och när jag åker buss är det oftast till nya ställen = jag har ingen aning om var busstationen ligger.Folk som plingar tidigt på bussen! Så fort bussen lämnar/passerar en hållplats så plingas det för nästa! Vet de inte hur ofta det "glöms bort"?!
Jag kliver av på en hållplats efter en rondell på en 40-väg, det räcker gott och väl att plinga strax innan rondellen. Inte 3 mil tidigare på 60-vägen.