Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du sladdar runt lite hämmat när ingen ser? :D

Disclaimer: Klart att en ska vara försiktig på vägarna... men det går faktiskt att leka lite på ett säkert sätt utan att riskera andra.
Jag har en sträcka där jag specifikt brukar leka lite. (grusvägen hem till exet). Han var inte så glad över det. :rofl:

Officiellt testar jag bilen så jag vet hur den beter sig i vinterunderlag. :angel:

Besvikelsen var stor när den första vintern kom och det inte hände någonting med min nya bil. :(
:D

Jag har en sträcka där jag specifikt brukar leka lite. (grusvägen hem till exet). Han var inte så glad över det. :rofl:

Officiellt testar jag bilen så jag vet hur den beter sig i vinterunderlag. :angel:

Besvikelsen var stor när den första vintern kom och det inte hände någonting med min nya bil. :(
:D
Fick dra upp en bil en gång vid en raksträcka där bilen var väääldigt långt ut på åkern de hade nog testat lite väl långt över gränsen de ;)
Det var inte jättelätt att få upp den faktiskt och jag fick nätt och jämnt ett tack :meh:

Fick dra upp en bil en gång vid en raksträcka där bilen var väääldigt långt ut på åkern de hade nog testat lite väl långt över gränsen de ;)
Det var inte jättelätt att få upp den faktiskt och jag fick nätt och jämnt ett tack :meh:
Det lät lite väl över gränsen.
Och att sen inte tacka för hjälpen... :meh:

Jag har inte prövat ett dike. Ännu. 😅
Förvisso kunde det ha skett när en sån där iskant skickade iväg mig när jag var tvungen att åka åt sidan pga mötande bil som inte höll sig på sin sida av vägen.

Då hamnade jag i en snödriva på en gårdsplan istället.

Volvon jag körde då, (850:love:) plöjde av snödrivan så fint, att det bara var att backa från drivan och fortsätta hemåt. (tills chocken släppte när jag kom hem :crazy:)

Det lät lite väl över gränsen.
Och att sen inte tacka för hjälpen... :meh:

Jag har inte prövat ett dike. Ännu. 😅
Förvisso kunde det ha skett när en sån där iskant skickade iväg mig när jag var tvungen att åka åt sidan pga mötande bil som inte höll sig på sin sida av vägen.

Då hamnade jag i en snödriva på en gårdsplan istället.

Volvon jag körde då, (850:love:) plöjde av snödrivan så fint, att det bara var att backa från drivan och fortsätta hemåt. (tills chocken släppte när jag kom hem :crazy:)
Jag funderar ibland vill jag ens stanna nästa gång jag ser en bil i diket :meh:
Jag kör fyrhjulsdriven suv för att ta mig till jobbet inte för att dra upp glasglada förare ur diket liksom

Jag stör mig så fruktanvärt jävla mycket på mig själv... Varför kan inte jag bara vara normal och kunna småprata lite trevligt som de flesta andra?

Var in på djuraffären för att köpa lite gott till hundarna. Passade även på att ta med mig min ena hund för han brukar tycka det är kul att hänga med.
Stod vid en frysdisk och skulle plocka lite gott när det kom fram en mamma och dotter(?) och börja fråga om min hunds ras. Visade sig att de hade en valp av samma ras, resten av konversation minns jag knappt. Jag var så självfokuserad (social fobi och asperger) med ett begynnande stort ångestpåslag och disträ utan dess like, så jag kunde inte höra vad de sa och pga det så svarade jag så himla kort. Jag måste ha gett ett sånt himla otrevligt, ointresserat och arrogant uttryck. Vet inte om de var nya i rasen, så jag hoppas inte att de tror att alla ägare är så "snorkiga" som jag gav intryck av...
Så nu kommer jag att älta detta i all evighet. Blir så less på mig själv...

Skrikande barn på tåg.
En person har tom flyttat sig och sin bebis till sätet på andra sidan gången från mig, de sitter inte ens i denna del av vagnen egentligen 😤

Stör mig också på mitt känsloliv, as per. Chilla lite fan 😂

Jag stör mig så fruktanvärt jävla mycket på mig själv... Varför kan inte jag bara vara normal och kunna småprata lite trevligt som de flesta andra?

Var in på djuraffären för att köpa lite gott till hundarna. Passade även på att ta med mig min ena hund för han brukar tycka det är kul att hänga med.
Stod vid en frysdisk och skulle plocka lite gott när det kom fram en mamma och dotter(?) och börja fråga om min hunds ras. Visade sig att de hade en valp av samma ras, resten av konversation minns jag knappt. Jag var så självfokuserad (social fobi och asperger) med ett begynnande stort ångestpåslag och disträ utan dess like, så jag kunde inte höra vad de sa och pga det så svarade jag så himla kort. Jag måste ha gett ett sånt himla otrevligt, ointresserat och arrogant uttryck. Vet inte om de var nya i rasen, så jag hoppas inte att de tror att alla ägare är så "snorkiga" som jag gav intryck av...
Så nu kommer jag att älta detta i all evighet. Blir så less på mig själv...

Fast alla kan ju som sagt inte det. Försök hellre se det som att du gjorde ditt bästa TROTS att det var jobbigt.

Fast alla kan ju som sagt inte det. Försök hellre se det som att du gjorde ditt bästa TROTS att det var jobbigt.
Men ja!

Jag är så jävla dålig på det där. Jag är oftast helt ointresserad av kallprat.

Jag förstår på fullaste allvar inte alls poängen med tex "vad gör vi" trådarna edtersom jag inte för mitt liv kan förstå varför nån vill berätta något onödigt, eller varför nån skulle vilja läsa. Obs, jag fattar att problemet är jag, jag dissar alltså inte tråden.

Det är ju ett problem när jag umgås. Jag uppfattas mest troligt som ganska kall och stel, även om jag är skitfestlig bara jag orkar och känner att omgivningen är intressant nog. Allt är beroende på hur intressant saker är. Är det inte intressant så Kan. Jag. Inte.

Funderar ofta (också pga många andra saker) på ifall jag är inom AS...

Så vettja jag stör mig på det,då jag ju en gång skriver I tråden.

Men ja!

Jag är så jävla dålig på det där. Jag är oftast helt ointresserad av kallprat.

Jag förstår på fullaste allvar inte alls poängen med tex "vad gör vi" trådarna edtersom jag inte för mitt liv kan förstå varför nån vill berätta något onödigt, eller varför nån skulle vilja läsa. Obs, jag fattar att problemet är jag, jag dissar alltså inte tråden.

Det är ju ett problem när jag umgås. Jag uppfattas mest troligt som ganska kall och stel, även om jag är skitfestlig bara jag orkar och känner att omgivningen är intressant nog. Allt är beroende på hur intressant saker är. Är det inte intressant så Kan. Jag. Inte.

Funderar ofta (också pga många andra saker) på ifall jag är inom AS...

Så vettja jag stör mig på det,då jag ju en gång skriver I tråden.

Och jag är tvärtom, jag kan prata med vem som helst i vilken situation som helst :laugh:

Edit: Vilket säkert är något som kan störa andra ;) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
86 87 88
Svar
1 752
· Visningar
81 095
Senast: tictacs
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 653
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008