Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste man ha en gammal Volvo för detAtt folk med gamla Volvos inte verkar ha något bättre för sig än att sladda runt i varenda korsning så fort det blir snö.
Nej självklart inte! Men de få jag sett göra det har varit gamla Volvos. Finns säkert fler som gör det men inte på väg till mitt jobbMåste man ha en gammal Volvo för det
Fötter sväller, fötter minskar. Jag gick från 38 till 37 när jag gick ner 20 kilo, så testa och värm om dom. Lycka tillDu tänker typ så man gör med nya skor? Jag har haft dessa skridskor i flera år så tycker att de borde passa mina fötter vid det här laget dock
Då hade jag sagt nej och stannat hemma hela helgenAtt jag alltid tar på mig någon typ av projektledarroll vid sociala sammanhang. Den här gången har jag avsagt mig allt ansvar eftersom alla mina förslag sågades utan motförslag.. kan lova att jag förväntas rädda hela nyåret på fredag med noll planering och dåliga förutsättningar.. jag pallar verkligen inte att behöva stressa ihjäl mig för att fixa sånt som kunde varit kul att göra om jag fick göra det i tid. Vill helst ställa in hela alltet nu.
Jag har testat lite allt möjligt tyvärr… har nog fel arbetsställning och tränar för lite. Ska försöka ta tag i detTestat naprapat ? Jag har en axel som krånglar av och till, och har fått mycket hjälp med det!
Fy så oförskämt!Har frågat flera gånger om det är någon minusmänniska anmäld till minnesstunden och fått till svar att nej, det är det inte, så det är faktiskt skitstörigt att ikväll -när allt ätbart är gjort och klart för begravningen imorgon- få reda på att det kommer 1 -gluten och 2 lakto-ovo vegetarianer..
Innebär att jag måste handla imorgon, sno ihop något lämpligt och dessutom frakta dessa kreationer hemifrån ner till jobbköket, där de ska hämtas upp.
Mer otänkt tror jag, vi har haft 2 olika fonusmänniskor från olika orter pga sjukdom hos den ena i 2 omgångar, så jag väljer att tro att den infon fallit mellan stolarna, men icke desto mindre störigt!Fy så oförskämt!
Bara jag som töntar loss lite med min sorento när det kommer snö, försöker utmana alla funktioner med antislir, antihalk, autobroms osv osv Men jag gör det bara när ingen ser såå... Vi kan säga att det är Volvoförarna som är skyldigaNej självklart inte! Men de få jag sett göra det har varit gamla Volvos. Finns säkert fler som gör det men inte på väg till mitt jobb
Kör du Volvo, @Scata?Bara jag som töntar loss lite med min sorento när det kommer snö, försöker utmana alla funktioner med antislir, antihalk, autobroms osv osv Men jag gör det bara när ingen ser såå... Vi kan säga att det är Volvoförarna som är skyldiga
Meh Bara för att man "råkar" ha en Volvo och inte kan förlika sig med en traktor, så att man gör allt för att få den att bete sig som en gokart... *det SKA gå* - *jaaaa, det går ju*Bara jag som töntar loss lite med min sorento när det kommer snö, försöker utmana alla funktioner med antislir, antihalk, autobroms osv osv Men jag gör det bara när ingen ser såå... Vi kan säga att det är Volvoförarna som är skyldiga
Ja det lutar åt det just nu, känns som det blir enklast att bara skippa allt.Då hade jag sagt nej och stannat hemma hela helgen
Kom hit istället, projektet består av att jag tänker köpa en färdig efterrätt. Skita i varmrätten för jag orkar inte å leva på hemmagjort toast Skagen under kvällenAtt jag alltid tar på mig någon typ av projektledarroll vid sociala sammanhang. Den här gången har jag avsagt mig allt ansvar eftersom alla mina förslag sågades utan motförslag.. kan lova att jag förväntas rädda hela nyåret på fredag med noll planering och dåliga förutsättningar.. jag pallar verkligen inte att behöva stressa ihjäl mig för att fixa sånt som kunde varit kul att göra om jag fick göra det i tid. Vill helst ställa in hela alltet nu.