Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att vi lever i en värld där lingonsylt på klämflaska tillåts existera.
Okej okej, såhär då: Att vi lever i en värld där lingonsylt på klämflaska får lov att existera men transpersoner ska suddas bort till varje prisÄsch, squeezeflaska är det bästa som finns när man har problem med konsistensen på saker. /mvh hatar bitar i sylten
Okej okej, såhär då: Att vi lever i en värld där lingonsylt på klämflaska får lov att existera men transpersoner ska suddas bort till varje pris
Vad har det ena ens med det andra att göra?Okej okej, såhär då: Att vi lever i en värld där lingonsylt på klämflaska får lov att existera men transpersoner ska suddas bort till varje pris
Det är rätt vanligt att de lägger ut samma annons flera ggr innan ansökningstidens slut vilket beror på att annonsen annars hamnar långt ner i sökmotorer och på olika jobbdatabaser.Ja, det är så jag tänker med. Men samtidigt vill jag ha ett annat jobb och så ofta dyker det inte upp intressanta tjänster häromkring. Får väl se hur jag gör.
Det som stör mig mest är att de inte återkopplat alls, det är ändå ett stort rekryteringsföretag som sköter annonseringen. De borde kunna skicka ut ett massmail typ "Tack för din ansökan. Vi har gått vidare med andra kandidater" eller vad som helst.
Nej, nu har du missuppfattat. Tyckte inte alls du var dryg och menade det inte som en känga. Det var bara en absurd och helt ärlig observation från min sida, sarkastisk humor som kanske inte fördes över i text.Men wow, lite onödig känga där, tycker du inte? Ursäkta om mitt inlägg uppfattades som drygt, det var inte alls meningen.
Inget alls. Se ovanVad har det ena ens med det andra att göra?
Det går säkert att köpa en streamingbiljett till den!Jag hittar inte matinén bland svts sändningar från Stockholm horse show
Ja men det är skitdyrt. Svt har ju alltid visat matinén!Det går säkert att köpa en streamingbiljett till den!
Jag tyckte att de sände mycket på SVT!
Roligt. Vill inte vara på friends i år trots krypavstånd dit.
Ansökningstiden är slut och annonsen publicerad igen några dagar senare. Annars hade det inte stört mig.Det är rätt vanligt att de lägger ut samma annons flera ggr innan ansökningstidens slut vilket beror på att annonsen annars hamnar långt ner i sökmotorer och på olika jobbdatabaser.
Att du inte fått återkoppling kan ju bero på att ansökningsperioden inte är slut än. Många företag väntar in sista dagen innan de börjar gallra bland ansökningar.
Är du intresserad ring och kolla att de fått din ansökan och fråga om hur processen ser ut. Det leder ofta till att de tittar lite extra på din ansökan .
Det påminner mig om en diskussion om elbilar på facebook där jag sa ngt i stil med att jag just nu inte har råd att köpa en ny bil och definitivt inte en elbil som jag kan dra häst med och någon svarar "det är bara att baka in det i det existerande bolånet". Erm. Någon som hört talas om hyresrätt?Svarar i telefonen för en gångs skull
”Hej hej jag ringer för att prata om dina befintliga privatlån”
Men varför förutsätter du att det finns privatlån
”Ja det måste jag ju eftersom jag jobbar med det”
Men alltså bör man inte börja med att fråga om det finns privatlån
Det är länge sedan jag hade privatlån och det stör mig när folk tar för givet att man har det
En sådan hade jag igår också, fast ännu mer specifik.Svarar i telefonen för en gångs skull
”Hej hej jag ringer för att prata om dina befintliga privatlån”
Men varför förutsätter du att det finns privatlån
”Ja det måste jag ju eftersom jag jobbar med det”
Men alltså bör man inte börja med att fråga om det finns privatlån
Det är länge sedan jag hade privatlån och det stör mig när folk tar för givet att man har det