Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det är lockespindlar överallt! Jag försöker vara snäll mot alla djur men dessa går ju sönder bara en tittar på dem, så det är svårt att vara till någon hjälp alls när de lyckas ta sig in. Och hur kommer de ens in? Tar de alla sina åtta långa ben och drar dem genom fönsterspringan ett och ett eller? Och var är min armé av husspindlar som ska hålla rent hus?:mad:

Att det är lockespindlar överallt! Jag försöker vara snäll mot alla djur men dessa går ju sönder bara en tittar på dem, så det är svårt att vara till någon hjälp alls när de lyckas ta sig in. Och hur kommer de ens in? Tar de alla sina åtta långa ben och drar dem genom fönsterspringan ett och ett eller? Och var är min armé av husspindlar som ska hålla rent hus?:mad:
"försöker vara snäll"

"var är min dödspatrull??"

Skämt åsido :D

6E30310F-3EE4-4146-B7FC-B145C1591DDE.webp

Vad lätt det kommer gå att slita upp den här pluggen i duschen :laugh: trög även med torra händer :p

Jag hatar vintertid!! Jag skiter väl fullständigt i om det är mörkt på morgonarna! Jag vaknar ändå så tidigt att det är mörkt i flera timmar. Men jag vill ha ljust på eftermiddagen efter jobb så jag hinner rida medan det är ljust!
Ja!! Jag undrar alltid över de där forskarna som säger att det är så viktigt med dagsljuset på morgonen/fm. Hur många i Sverige är ute på morgonen/fm och får det där dagsljuset då? Vi lever ju dessvärre inte i en kontrollerad studie.

Stör mig på frisörer som lägger upp före och efter bilder på sina olika kunder, där de gjort allt från klipp ing till färgning osv, men den röda tråden är att alla bilder har de lockat håret (sen ja la märke till det kan jag inte sluta tänka på det varje gång jag ser det. Har hört av en annan frisör att man kan dölja ”fel” med lockar.

Lockar kan va fint men bilderna jag sett har det varit i princip samma frisyr på alla ”modeller”. 🙄

Att jag suttit på dubbla tjänster de senaste fyra månaderna och därmed gjort en hård prioritering på den enda tjänsten där ca 40% av arbetet hunnits med och resten ligger på hög. Det var okej enligt min chef eftersom det är en kort period. Nu har de valt att tillsätta mitt föräldravikariat på enbart 50%, med hänvisning till att "marknadsföringen tar inte mycket tid". Nej, försummar man den fullkomligt så gör den ju liksom inte det.. 🤦‍♀️ Det känns ju också kul att ens chef har den synen på ens tjänst som är en 100% tjänst. Inte särskilt viktig, helt enkelt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 607
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 296
· Visningar
61 436
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 990
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002