Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Framför allt är det riktigt dåligt att tvätten inte viker sig själv och lägger in sig själv i skåp och garderober!Stör mig på att disk- och tvättmaskinerna inte laddar och plockar ut sig själva. Det är dåligt.
Men längre västerut blir väl lite senare solnedgång
Åh nej, det där har jag också gjort en gång! Dock var det nästan 10 år sedan och jag har inte gjort om det sedan dess (är däremot numera alltid superdupernoga med att kolla, dubbelkolla och trippelkolla när jag bokar något) så du kan kanske trösta dig med att det är ett misstag vars lärdom varar väldigt länge i alla fall?Alltså SÅ klantig. Jag hade bokat resa tur och retur för 2000kr. Insåg att ena resan var bokad på fel dag. Det kostar 2000 kr till att boka om. Så resan kommer kosta 4000 istället för 2000 (boka en ny enkelresa kostar nästan lika mycket)
Haha jo, jag var egentligen jättenoga men gjorde en tankevurpa bara! Det kommer inte leda till någon kris, men det var solklart störigt! jag löser problemet med att dricka vin!Åh nej, det där har jag också gjort en gång! Dock var det nästan 10 år sedan och jag har inte gjort om det sedan dess (är däremot numera alltid superdupernoga med att kolla, dubbelkolla och trippelkolla när jag bokar något) så du kan kanske trösta dig med att det är ett misstag vars lärdom varar väldigt länge i alla fall?
En tröst är att du upptäckte det NU, och inte när du satt på tåget. Min brors sambo lyckades boka returbiljetter till rätt dag, men fel månad..... De satte sig på "sina" platser, och förvirring uppstod när det kom ett annat sällskap och hävdade att det var deras platser (som det ju faktiskt var).....Haha jo, jag var egentligen jättenoga men gjorde en tankevurpa bara! Det kommer inte leda till någon kris, men det var solklart störigt! jag löser problemet med att dricka vin!
Och detta i tider där RS-viruset dessutom sprider sig som en löpeld. Stackars barn. Hoppas hen inte blir sjuk.När jag var och handlade tidigare idag stod jag en bit ifrån och väntade på att ett par skulle bli klara vid köttdisken. Känner mig trängd och vänder mig om, där står en ung tjej nästan på mina hälar.
Jag säger att jag väntar på att de ska bli klara eftersom jag gärna vill hålla avstånd. Jaha svarar hon, tar upp sitt nästan nyfödda barn och tränger sig förbi och intill de som redan står där.
Och så undrar folk varför covid sprider sig igen.
Med tanke på hur mycket kriminalitet det är i Värnamo skulle jag gärna se att pengarna gick dit istället. Det känns inte tryggt att gå till och från bilen kvällstid.Apropå syndigt och farligt. Jag säger farligt om godis, läsk, choklad och liknande (diabetiker), syndigt är allt med laktos (laktosintolerant), ok jag vet att jag kommer få ont i magen och bli bubblig, men det bryr jag mig inte om. Jag vill ha min gräddtårta eller semla. Kall O'boy faller väl inom båda kategorier
Fö stör jag mig något grymt på Värnamos planer på att bygga en fotbollsstadium för 100 mille+ Tycker pengarna kan gå något samhällsnyttigt. Dessutom är det inte ens säkert att Värnamo inte åker ut nästa år och då står de där med ett halvbyggt skrytbygge.