Mina går i glasetNä, det tror jag inte. De är nog rätt normala. Jag vet inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina går i glasetNä, det tror jag inte. De är nog rätt normala. Jag vet inte
Glasögon är bara så...Mina glasögon är konstant smutsiga. Hur bär jag mig åt?!
Glasögon är bara så...
Men blir lite suddigt utan
Det är suddigt när de är skitiga också...
Duktiga? OM jag skulle skriva något om det, så är det för att jag är otroligt glad och tacksam för att det ÄNTLIGEN har blivit min tur !! (På måndag är det dags )Alla som måste skriva ut på fb att de vaccinerat sig. Så otroligt överdrivet och enbart för att visa hur duktiga de är.
Hellre det är det som skriver att de vägrar vaccinera sig.Alla som måste skriva ut på fb att de vaccinerat sig. Så otroligt överdrivet och enbart för att visa hur duktiga de är.
Alla som måste skriva ut på fb att de vaccinerat sig. Så otroligt överdrivet och enbart för att visa hur duktiga de är.
Tror jag inte! För många är det lite av en milstolpe efter en lång tid med pandemin. När jag skrivit att jag vaccinerat mig (inte på fb iof, det har jag inte) har det 0% att göra med att känna sig duktig, har svårt att någon ens tolkar det så för det känns så främmande...?Alla som måste skriva ut på fb att de vaccinerat sig. Så otroligt överdrivet och enbart för att visa hur duktiga de är.
Jag har kommit så långt så jag överväger det,ska bara se om jag hittar lite mod oxå.Jag hade lätt kunnat lägga ut vaccineringsinlägg för att visa hur duktig jag är! Jag är livrädd för sprutor så jag är rejält mallig om jag så lämnar vanligt blodprov. Alla som känner mig vet om det så de skulle förmodligen bekräfta min duktighet.
Samma här. Laddar upp ordentligt trots att jag inte ens kan boka tid än. Tänker att jag vill vaccinera mig, men blir lite skakig av tanken på det. Jag vet ju att det inte är farligt men det är otäckt ändåJag har kommit så långt så jag överväger det,ska bara se om jag hittar lite mod oxå.
Ja så jävla barnsligt. Jag lägger liksom aldrig ut att jag tar en Alvedon.Alla som måste skriva ut på fb att de vaccinerat sig. Så otroligt överdrivet och enbart för att visa hur duktiga de är.
Jag stör mig bara på de små klisterlapparna om att man "hjälpt till att rädda liv"... nja, rädda och rädda, några dör väl lite senare bara kanske. Jag är nog bara lite för cyniskt lagd för att uppskatta den typen av formuleringar.Ja så jävla barnsligt. Jag lägger liksom aldrig ut att jag tar en Alvedon.
Mig ringde dom upp från vc,helt oförberett o erbjöd spruta ,jag dog nästan o automatsvaret blev NEEEEEEEEEEEEJ!Samma här. Laddar upp ordentligt trots att jag inte ens kan boka tid än. Tänker att jag vill vaccinera mig, men blir lite skakig av tanken på det. Jag vet ju att det inte är farligt men det är otäckt ändå
Det är själva uret som låter hela tiden. Svepande visare men låter inget vidare och påminner verkligen om ett tågDå vaknar du i alla fall!
Haha, men dobbis skrev du inte att de vägrade att vaccinera dig på vc?Mig ringde dom upp från vc,helt oförberett o erbjöd spruta ,jag dog nästan o automatsvaret blev NEEEEEEEEEEEEJ!
Alla som måste skriva ut på fb att de vaccinerat sig. Så otroligt överdrivet och enbart för att visa hur duktiga de är.