Det kom dom på när jag påminde dom om att jag ovanpå allt är allergiskHaha, men dobbis skrev du inte att de vägrade att vaccinera dig på vc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kom dom på när jag påminde dom om att jag ovanpå allt är allergiskHaha, men dobbis skrev du inte att de vägrade att vaccinera dig på vc?
Okej, då är jag med. Och fattar att det blir lite av en överrumplande fråga när man inte är beredd, finns ändå vissa fördelar med en kallelse ibland.Det kom dom på när jag påminde dom om att jag ovanpå allt är allergisk
Jag är så glad över att få vaccinet! Och eftersom många är tveksamma så vill jag förhoppningsvis visa ett exempel på att man överlever och mår bra efter sprutan.Alla som måste skriva ut på fb att de vaccinerat sig. Så otroligt överdrivet och enbart för att visa hur duktiga de är.
Jag är också så glad! Och jag har glatt mig under våren allt eftersom vänner, familj och kollegor har meddelat att de fått sina sprutor.Jag är så glad över att få vaccinet! Och eftersom många är tveksamma så vill jag förhoppningsvis visa ett exempel på att man överlever och mår bra efter sprutan.
Jag tycker att det är fantastiskt att folk har sådana positiva känslor kring vaccinet. Jag är livrädd.Jag är så glad över att få vaccinet! Och eftersom många är tveksamma så vill jag förhoppningsvis visa ett exempel på att man överlever och mår bra efter sprutan.
Jag gjorde så med. Fick andra sprutan för en vecka sedan och lever fortfarandeJag är så glad över att få vaccinet! Och eftersom många är tveksamma så vill jag förhoppningsvis visa ett exempel på att man överlever och mår bra efter sprutan.
Jag har nålfobi men sticket var verkligen inget att vara orolig för. Jag lovar. Väldigt fin nål och liten mängd vätska. Jag var överraskad (ärligt) över hur lite det kändes.Jag tycker att det är fantastiskt att folk har sådana positiva känslor kring vaccinet. Jag är livrädd.
Jag tittade givetvis inte på nålen men sköterskan bedyrade att nålen var minsta möjliga.Jag har nålfobi men sticket var verkligen inget att vara orolig för. Jag lovar. Väldigt fin nål och liten mängd vätska. Jag var överraskad (ärligt) över hur lite det kändes.
Jag som är rädd för sprutor kände det inte alls. Blev förvånad när sköterskan sa att det var klart. @MarieJJag tittade givetvis inte på nålen men sköterskan bedyrade att nålen var minsta möjliga.
Det går liksom inte att Missa hur svårt jag tycker det är. Jag blir ofta hänvisad till ett vilorum när blodprov har tagits. De vågar inte skicka hem mig direkt.
Jag är inte rädd för sprutan. Jag är rädd för att få hög feber eftersom jag blir så fruktansvärt sjuk feber.Jag som är rädd för sprutor kände det inte alls. Blev förvånad när sköterskan sa att det var klart. @MarieJ
Jag är inte rädd för sprutan. Jag är rädd för att bli sjuk.Jag har nålfobi men sticket var verkligen inget att vara orolig för. Jag lovar. Väldigt fin nål och liten mängd vätska. Jag var överraskad (ärligt) över hur lite det kändes.
Ta febernedsättande? Jag ska få min andra dos dagen innan jag gifter mig och kommer ladda upp med paracetamolJag är inte rädd för sprutan. Jag är rädd för att få hög feber eftersom jag blir så fruktansvärt sjuk feber.
Vet inte hur det är nu då jag inte har varit sjuk sen 2004 men då hjälpte inte piller.Ta febernedsättande? Jag ska få min andra dos dagen innan jag gifter mig och kommer ladda upp med paracetamol
Om det hjälper så känner jag bara EN person som blev dålig efter sprutan. Det var då lite feber i ungefär ett dygn, sedan var det som vanligt. Vissa har dock fått rejält ont i armen en dag eller två, men de flesta, som jag fick inga biverkningar alls, jag blev inte ens öm där de stackJag är inte rädd för sprutan. Jag är rädd för att bli sjuk.