Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästan :p mjöl, havregryn och smör och lite socker. Blir inge gott alls. Eller för att vara exakt, jag tycker det blir ganska trist och träigt. Kan hända att jag är fruktansvärt kräsen åxå :angel:

Funderar på om det är så att jag helt enkelt inte gillar smulor men försöker övertyga mej själv om att det faktiskt är gott. Och sen blir besviken över att det inte var det. Ska nog hålla mej till mina kakor :d dom brukar inte bli misslyckade och oätliga.
Har man havregryn i så blir det träigt. Skippa det nästa gång! I övrigt känner jag så väl igen mig själv. Tanken på något kan vara gott men i verkligheten är det ju inte det :p
 
Har man havregryn i så blir det träigt. Skippa det nästa gång! I övrigt känner jag så väl igen mig själv. Tanken på något kan vara gott men i verkligheten är det ju inte det :p
Vad har man annars? Har fått lära mej att göra med havregryn och alla recept jag har kollat har åxå varit med havregryn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 146
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 847
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 663
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 310
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp