Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har börjat försöka ta delar av zoommöten som promenad.zoommöten från 10 till 1430 torsdag och fredag, och jag blir på riktigt deprimerad av att sitta ner hela dagarna - men såklart är jag alldeles för stel och seg och deppig nu för att orka göra något mer än sitta här och sura
Inloggad på HP och blir så less på karlar som ligger och raggar på nätet för att de är kåta innan de ska sova.
Har man havregryn i så blir det träigt. Skippa det nästa gång! I övrigt känner jag så väl igen mig själv. Tanken på något kan vara gott men i verkligheten är det ju inte detNästan mjöl, havregryn och smör och lite socker. Blir inge gott alls. Eller för att vara exakt, jag tycker det blir ganska trist och träigt. Kan hända att jag är fruktansvärt kräsen åxå
Funderar på om det är så att jag helt enkelt inte gillar smulor men försöker övertyga mej själv om att det faktiskt är gott. Och sen blir besviken över att det inte var det. Ska nog hålla mej till mina kakor dom brukar inte bli misslyckade och oätliga.
Jag tycker att det är mycket godare med havregryn i, och det brukar gästerna konstatera också. Men det får inte snålas på smöret!Har man havregryn i så blir det träigt. Skippa det nästa gång! I övrigt känner jag så väl igen mig själv. Tanken på något kan vara gott men i verkligheten är det ju inte det
Håller med det är nästan smöret som är det viktigaste!Jag tycker att det är mycket godare med havregryn i, och det brukar gästerna konstatera också. Men det får inte snålas på smöret!
Jag tycker att det är mycket godare med havregryn i, och det brukar gästerna konstatera också. Men det får inte snålas på smöret!
Vad har man annars? Har fått lära mej att göra med havregryn och alla recept jag har kollat har åxå varit med havregryn.Har man havregryn i så blir det träigt. Skippa det nästa gång! I övrigt känner jag så väl igen mig själv. Tanken på något kan vara gott men i verkligheten är det ju inte det
Enbart mjöl.Vad har man annars? Har fått lära mej att göra med havregryn och alla recept jag har kollat har åxå varit med havregryn.
Men det kan väl inte bli gott?Enbart mjöl.
Men det kan väl inte bli gott?
Har några recept på enkel blåbärspaj där det bara är mjöl, och åtminstone där är det gottMen det kan väl inte bli gott?
Det är ju så man gör smuldeg, havregryn förstör hela texturen på smuletMen det kan väl inte bli gott?
Enbart mjöl är väl det absolut vanligaste i smuldeg (och annan pajdeg också), skulle jag vilja säga.Men det kan väl inte bli gott?
Allt blir väl i någon mån "gott" när det är tillräckligt med fett och socker i blandningen. Det är ju inte så man behöver låta bli att äta pajen om det bjuds liksom...Men det kan väl inte bli gott?
Har några recept på enkel blåbärspaj där det bara är mjöl, och åtminstone där
Nja, njaaaa. Jag tänker att det blir lite mer tuggmotståndDet är ju så man gör smuldeg, havregryn förstör hela texturen på smulet