Störiga saker vi stör oss på, del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag får scenskräck några sekunder varje gång jag kör i en korsning och bilar väntar på att få köra på sidan. Värst är det när jag står först vid ett trafikljus. Det suger liksom till i magen, går över så fort jag passerat korsningen.
Haft körkort i tio år, borde inte detta gå över snart?
 
zoommöten från 10 till 1430 torsdag och fredag, och jag blir på riktigt deprimerad av att sitta ner hela dagarna - men såklart är jag alldeles för stel och seg och deppig nu för att orka göra något mer än sitta här och sura:meh:
Ja det är otroligt vad det tar på kroppen! Gäller att aktivera sig både före och efter och under lunchen annars skulle det inte gå
 
Det är ju smulor och vaniljsås som är poängen med fruktpaj :D
Jag petar i mig frukten först så jag kan äta det goda sist. Helst vill jag ha paj utan frukt :p
Nämen alltså det blir ju bara träigt. Smakar ju vedervärdigt. Kombon gör att det blir ätligt :D

Slängde faktiskt typ hälften av böset :angel: men det blev fortfarande inte gott. Konstigt att det alltid blir så. Jag tror att jag är sugen och att jag tycker det är gott. Sen kommer jag på att jag inte alls är så förtjust i det :idea:
 
Nämen alltså det blir ju bara träigt. Smakar ju vedervärdigt. Kombon gör att det blir ätligt :D

Slängde faktiskt typ hälften av böset :angel: men det blev fortfarande inte gott. Konstigt att det alltid blir så. Jag tror att jag är sugen och att jag tycker det är gott. Sen kommer jag på att jag inte alls är så förtjust i det :idea:

Träigt? Vad har du i ditt smul, sågspån? :D
 
Träigt? Vad har du i ditt smul, sågspån? :D
Nästan :p mjöl, havregryn och smör och lite socker. Blir inge gott alls. Eller för att vara exakt, jag tycker det blir ganska trist och träigt. Kan hända att jag är fruktansvärt kräsen åxå :angel:

Funderar på om det är så att jag helt enkelt inte gillar smulor men försöker övertyga mej själv om att det faktiskt är gott. Och sen blir besviken över att det inte var det. Ska nog hålla mej till mina kakor :d dom brukar inte bli misslyckade och oätliga.
 
Nästan :p mjöl, havregryn och smör och lite socker. Blir inge gott alls. Eller för att vara exakt, jag tycker det blir ganska trist och träigt. Kan hända att jag är fruktansvärt kräsen åxå :angel:

Funderar på om det är så att jag helt enkelt inte gillar smulor men försöker övertyga mej själv om att det faktiskt är gott. Och sen blir besviken över att det inte var det. Ska nog hålla mej till mina kakor :d dom brukar inte bli misslyckade och oätliga.
Lite sirap i så blir det fantastiskt. 🙂
 
Kan ni inte ta leverans? Vi kör wolt på våra jobbluncher så max blir det som standard 40 min sen lunch å då för att det vart sent påkommet att vi tar jobblunch eller att det är längre leveranstid än normalt.
Eh bor inte riktigt där sådant finns, ingen aning om vad wolt är. De enda som kör ut till vår arbetsplats är ett par pizzerier typ.

Ett till stör där är ju de dagar man bara inte pallar laga mat, där jag bor finns det inget som är tillgängligt för utkörning, inte ens pizza :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 146
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 847
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 663
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 310
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp