Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör på att det som verkar krävas för en god piña colada är total avsaknad av kokosmjölk. Mycket godare med vanlig mjölk och Malibu..
(Å andra sidan nöjd att jag har en god piña colada :D)
 
Fortfarande lika trött om inte tröttare, efter träningen igår eftermiddag. Gick inte och lade mej speciellt sent och har dessutom haft sovmorgon.

Mat. Jag avskyr verkligen mat. Det är så tråkigt och jobbigt. Och så behöver jag gå ner i vikt och då blir det ännu jobbigare att försöka hitta på nått som är lämpligt. Och sluta med mitt småätande. Skulle behöva hålla igång hela tiden för att komma ur det men det finns ingen ork.
 
Natt till långfredag:
Somnar ca 23.30. Vaknar kl 01.00 av kraftig värk (har pågått varje j-a natt sedan maj förra året efter olycka). Tar värktabletter och läser en bok. Börjar somna ca 03.00 men väcks strax av mupp i epa- traktor med stereon på FULL volym, han cruisar 2 varv genom byn, och jag har MORD i sinnet vid det laget😈...
Nåja, lyckas somna om efter ett tag. Bara för att vakna av kraftig smärta någon timme senare igen. Gah😡😈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 262
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
563
· Visningar
28 204
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 707
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp