Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt hår är för kort för snodd så jag köpte hårnålar. Öppnade förpackningen och möttes av det här... Är jag efterbliven eller för jag fattar inte hur de här ska sitta kvar?!
Haha ja tydligen, fick höra det på insta. Visste inte att det fanns olika sorter ens utan trodde att jag köpt just bobbypins Får väl städa med hår i ögonen tills jag köpt bobbypins/klämmor/diadem iställetJag tror att såna hårnålar är mer för uppsättning av längre hår. Du ska ha bobbypins (såna med en rak sida och en lite vågig).
Dom är för längre hår och man liksom fäster genom att vika in dom i håret. Mycket användbara vid knutuppsättning. Fyra stycken håller uppe halvmeter hår.Mitt hår är för kort för snodd så jag köpte hårnålar. Öppnade förpackningen och möttes av det här... Är jag efterbliven eller för jag fattar inte hur de här ska sitta kvar?!
Whut? Har de inte originalet alls?Skulle lyssna på David Bowies Heroes på Spotify.
Helt fel allting! Inte ens originaltexten! Så sur
nu
Whut? Har de inte originalet alls?
Fruktansvärt!Verkar inte så hittar bara remaster 2017. Skandal!
Hittade en annan, remaster 90, single version. Bättre?Verkar inte så hittar bara remaster 2017. Skandal!
Myyyycket bättre! Tusen tackHittade en annan, remaster 90, single version. Bättre?
Sedan verkar det finnas några liveinspelningar också, om någon av dem är bättre?
VarsågodMyyyycket bättre! Tusen tack
Det är märkligt sådant där. Endel människor verkar reagera sådär rent spontant när någon inte vill ha kontakt alls längre och det oavsett hur relationen har sett ut tidigare.Stör mig på en totalt gränslös person som bestämde sig för att förstöra min påsk. I några år har jag försökt minska på kontakten så mycket det går pga att situationerna alltid blir ohållbara. Vi är inte släkt eller behöver ha kontakt av någon orsak alls.
Nu fick jag nog, förklarade varför jag inte orkar ha kontakt mer, och sade upp bekantskapen.
Människan blev skogstokig, skällde ut mig i en massa meddelanden, och försökte ringa mig halva natten. Uppenbarade sig utanför min dörr och försökte så gott som slå in den.
Då jag öppnade tvångskramade hon mig och skällde ut mig samtidigt.
Ja, varför orkar jag inte med henne, kan man ju undra.