När en femåring försöker ta ut "The final countdown" på blockflöjt och det är för varmt för att gå ut.
Åh fy fan
Våra katter flydde när jag övade med blockflöjten och fiolen... undrar varför
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När en femåring försöker ta ut "The final countdown" på blockflöjt och det är för varmt för att gå ut.
Hon går inte på lektioner eller så, hon har bara en del instrument ändå. Och det bär mig emot att säga till henne att hon inte får spela.Åh fy fan
Hon går inte på lektioner eller så, hon har bara en del instrument ändå. Och det bär mig emot att säga till henne att hon inte får spela.
Våran papillon satt och ylaÅh fy fan
Ja fy, det kommer bli alldeles för varmt även idag. Gårdagen var hemsk.Att det ska bli varmt idag.
Jag vetJa fy, det kommer bli alldeles för varmt även idag. Gårdagen var hemsk.
Men åh, herregud. Dessa människor!! Har en kollega som passar in bra på din beskrivning, dock jobbar vi inte direkt tillsammans (tack och lov). Hade blivit galen! Blev tokig bara av att sitta i rummet bredvid och se eländet innan jag bytte kontor...Alltså kollegor som jobbat i flera år och som borde veta bättre. Som lyssnar och håller med när det pratas om effektivitet ordning och reda och noggrannhet men som lik förbannat bara lullar runt och vimsar till det mesta och som är så övertygade om sin egen förträfflighet och duktighet och oumbärlighet trots att de inte gör mer nytta än en praoelev från grundskolan. Som aldrig kan lägga ens en liten lat ponnymanke till utan fokuserar helt på hur man fördriver tid utan att behöva anstränga sig och mest flyttar runt på saker för att folk ska tro att de jobbar och som står i vägen för allt och alla och förväntar sig att andra ska lösa alla uppgifter och problem
Håller med. Det är alldeles för varmtDen här äckelvärmen. Den är vidrig. Jag orkar ännu mindre än vanligt när det är varmt
Ja alltså jobba ihop med denna människa sänker mitt humör rejältMen åh, herregud. Dessa människor!! Har en kollega som passar in bra på din beskrivning, dock jobbar vi inte direkt tillsammans (tack och lov). Hade blivit galen! Blev tokig bara av att sitta i rummet bredvid och se eländet innan jag bytte kontor...
Håller verkligen med!Jag stör mig på att folk i min närhet finner det nödvändigt att kommentera mitt utseende bara så där rätt ut.
Idag fick jag av en släkting på besök frågan hur jag "...kunnat gå upp i vikt SÅ snabbt?". Frågan följdes av konstaterandet att "du får i alla fall motion när du springer fram och tillbaka så där" (jag hängde tvätt och plockade fram fika).
Jag stör mig också på att jag har svårt att låta bli att ta åt mig av dumma kommentarer.
Det pappret du har i badrummet, typ. För att passa ihop med det andra som heter mat&kök. Men de vill inte vara lika tydliga som med maten om vad man torkar med det. (ja, jag har funderat på det för jag tänkte precis samma som du - och jag stör mig på att det för att vara konsekvent borde heta kök&mat)Varför heter toapappret jag köper "Bad & toalett"? I vilket sammanhang kopplat till bad kommer någon på att lite toapapper hade varit fint?