Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att nästan alla kläder numera har märkligt tighta överarmar. Jag har inte ens biffiga armar men de sitter ändå åt. Blir galen av att inte ha vettigt rörelseutrymme.Irriterar mig oerhört på att ridkläder/jackor har tighta ärmar och dito bål.
Jag gillar mina gamla ridjackor men de håller på att ge upp och gå i graven.
De jag hittar är höftlånga och har smala ärmar. Mina östtyska brottararmar får inte plats i så åtsittande. De är dessutom figursydda så min korta överkropp funkar inte. Den smalaste delen hamnar över höfterna. Gissa vilka bekymmer jag hade att hitta ridkavaj när jag tävlade...
Rider inte längre men vill ha en vettig och hållbar jacka.
Jag kör sport eller arbetskläder rakt över. Inte enbart med tanke på passformen (även om det också har varit svårt att få till) utan också för hållbarheten. De senaste vinterridjackorna jag har köpt har inte ens klarat en enda tvätt utan att förlora all värme så jag har gett upp det. Finns avarter bland sport och arbetskläder med såklart, framförallt vissa märken verkar tro att man har bred överkropp och armar tjocka som tummar men de är inte riktigt lika vanligt.Irriterar mig oerhört på att ridkläder/jackor har tighta ärmar och dito bål.
Jag gillar mina gamla ridjackor men de håller på att ge upp och gå i graven.
De jag hittar är höftlånga och har smala ärmar. Mina östtyska brottararmar får inte plats i så åtsittande. De är dessutom figursydda så min korta överkropp funkar inte. Den smalaste delen hamnar över höfterna. Gissa vilka bekymmer jag hade att hitta ridkavaj när jag tävlade...
Rider inte längre men vill ha en vettig och hållbar jacka.
fy sjutton vilken obehagskänsla jag fickFästing!
På bröstvårtan!
Testa selukos schampo på det. Egentligen mot sebboré men fungerar när jag får sånt där kring öronenAtt jag har ngt skrufs (svamp?) bakom ena örsnibben. Lite torrt som jag kan skrapa bort med nageln men det kommer tillbaka rätt snabbt.
Att jag inte fick rabatten som gällde förra veckan på Ica när jag stoppade i grejerna i online-kassen innan den veckan va slut.
Jag förstår ju att jag inte får det, fast det konstiga är i så fall att jag fick det förra gången?
Det beror på när du betalar, och går du in och ändrar efter tas det bort