Över en vecka, en del dar känns det som det dryper om väggarna.Åh fy, jag hade blivit tokig! Hur länge har ni haft det så? Lider Verkligen med dig!
Inte får vi steka heller, trots fullt utrustat kök med induktionshäll, då går brandlarmet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Över en vecka, en del dar känns det som det dryper om väggarna.Åh fy, jag hade blivit tokig! Hur länge har ni haft det så? Lider Verkligen med dig!
Det måste jag ju hålla med om såklart . Men det hade varit trevligt med några soliga varma dagar som omväxling nu.... Liiiiiite svårt att få någon utomhusmålning fixad denna "sommar".......Men allt är bättre än torka som gör att vattnet riskerar att ta slut, får man väl tänka... (blev nervös för det med torr vår och sedan tokvarmt redan i juni, känns bättre nu)
Katastrof!Över en vecka, en del dar känns det som det dryper om väggarna.
Inte får vi steka heller, trots fullt utrustat kök med induktionshäll, då går brandlarmet.
Har du kollat hur värdena för din sköldkörtel ser ut? Jag tänkte eftersom du även beskrivit att du har en trötthet som inte går över. Låter nästan som att det garanterat är där problemet ligger.Mitt hår. Jag tappar jättemycket. Det är överallt. Och det syns. Att hunden fällde drivor var inte ens hälften så störande. Kändes mer rimligt att städa efter hunden än efter mej
Jag har ADD så det är därför jag är så extremt trött. Plus att det påverkas av allergi och årstid.Har du kollat hur värdena för din sköldkörtel ser ut? Jag tänkte eftersom du även beskrivit att du har en trötthet som inte går över. Låter nästan som att det garanterat är där problemet ligger.
Det var så det började för mig iaf. Med medicinering är min trötthet helt borta men håret kom tyvärr aldrig riktigt åter.. Får fortfarande som en kal fläck fram vid pannan beroende på hur håret ligger, skittrist men har börjat vänja mig vid att vara extremt tunnhårig.
Det med hemkunskapen är ju bara löjligt.. Klart barnet inte kan vara med om den är så allergisk!En väninna med familj har gått ut i lokaltidningen om hur deras son fått åka ambulans flera gånger pga svår matallergi som han kan dö av. Artikeln är låst så kan inte se vad föäldrarna har valt att gå ut med, men kommunens svar är att det är mänskliga faktorn.
Ett svarsinlägg om att man får ha överseende med den mänskliga faktorn, då kök gör rätt till 99,9 procent och att det är komplext att arbeta med specialkost. Inlägget är redan uppe i 9 gilla, och det ökar fort.
Hur kan man gilla att det är okej med mänskliga faktorn när barnet kan dö, och skolan har brustit flertal gånger som lett till akuta ambulansfärder med fara för barnets liv? Barnet går med en liten väska dagligen med en adrenalinspruta för att ens ha chans att överleva i väntan på ambulans om han själv misstänker att skolan brustit i kosten. Men han och hans föräldrar ska ha överseende med mänskliga faktorn? När de senast satt i panikfärd dagen före skolavslutningen då han endast åt en tesked av efterrätten, en efterrätt som skolan inte tänkte på innehöll ägg. Igen. Han fick även olovlig frånvaro från hemkunskapen då de skulle laga någon maträtt med ägg, för hemkunskapsläraren tyckte att detta barn skulle stanna då hen fått annat att laga trots att det är en luftburen matallergi.
Det ska jag göra om nån nominerar mig.Alla dessa bilder som nu läggs upp på Facebook med samma kommentar varenda dag i 10 dagar.
T.ex. den här:
"Jag har blivit nominerad till 10 dagars "livet är bra"-fotoutmaning.
10 dagar, 10 foton, 10 nomineringar. Varje dag ska jag lägga upp ett foto som är meningsfullt för mig utan någon förklaring."
Såå irriterande och ointressant! Om de iaf hade förklarat varför saken är betydelsefull eller skrivit nåt roligt. Och allt är så klämkäckt! Ingen lägger upp en bild på sin TV eller stor påse chips!
Det ska jag göra om nån nominerar mig.
Jag blir galen på det där. Det cirkulerar ju ett antal varianter. "Bara bilder, ingen förklaring". Gaaaah!Alla dessa bilder som nu läggs upp på Facebook med samma kommentar varenda dag i 10 dagar.
T.ex. den här:
"Jag har blivit nominerad till 10 dagars "livet är bra"-fotoutmaning.
10 dagar, 10 foton, 10 nomineringar. Varje dag ska jag lägga upp ett foto som är meningsfullt för mig utan någon förklaring."
Såå irriterande och ointressant! Om de iaf hade förklarat varför saken är betydelsefull eller skrivit nåt roligt. Och allt är så klämkäckt! Ingen lägger upp en bild på sin TV eller stor påse chips!
Jag blir galen på det där. Det cirkulerar ju ett antal varianter. "Bara bilder, ingen förklaring". Gaaaah!
Sluta.
Det är kanske dålig tomgång på trimmern så den stannar annars? Gäller dock inte för batteri- eller elektriskt drivna.bara en undran: ingår det i "grundkursen för trimmerkörning" att absolut inte får köra i ett sträck utan man MÅSTE varva "whnn-whnn-whnn-whnnnnnnnnn" HELA tiden man är igång?
Det är kanske dålig tomgång på trimmern så den stannar annars? Gäller dock inte för batteri- eller elektriskt drivna.