Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig jättemycket på såna vi i familjen kallar 40-körare.
Oavsett var man ska hemifrån så är det minst ett par km som är omväxlande 30 och 50 km/h. Nästan varenda dag hamnar man nån gång bakom en 40-körare, dvs en person (ofta en äldre man) som kör 40 oavsett. Tänker de att det är okej att köra på ett genomsnitt eller hur resonerar man?
Bara 2000 i böter riskerat halva tiden är väl okej?
Jag menar, varför såg inte min frukost ut såhär?
Visa bifogad fil 53982
Här har man en dröm liksom, så blir det ändå knäckebröd och kaffe.
Men vem tusan vill äta i sängen? Obegripligt!
Men vem tusan vill äta i sängen? Obegripligt!
Undrar även varför det är glas för två personer med 5 baguetter och typ hundra bakelser. Måste vara ett jävligt hungrigt par.
Alltså jag hade kunnat äta så många bakelser och kakor om de var goda. Croissanter är väldigt överskattade om du frågar mig
Alltså jag hade kunnat äta så många bakelser och kakor om de var goda. Croissanter är väldigt överskattade om du frågar mig
Croissant och starkt kaffe är basföda som man måste lära sig leva på till frukost.
Och tekopp bara till en...Undrar även varför det är glas för två personer
Precis som de som envist vägrar köra över 80 på 90- och 100-väg - men fortsätter i samma hastighet när vägrens hastighetsbegränsning går ner till 70.
Jag har alltid undrat. Dels varför 80 verkar vara den ultimata hastigheten i alla lägen; kan man köra i 80 kan man väl likväl köra i 90 om det är 90-väg och man har en rad av bilar bakom sig? Och vad baseras hastigheten på när det uppenbarligen inte är hastighetsöverträdelse man är notoriskt rädd för?