Jag älskar att handdiska!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh, och det här är alltså ingenting jag stör mig på så förfärligt utan det var mer tänkt som ett tillägg till diskmaskinsdiskussionen. Jag blev så exalterad baraJag älskar att handdiska!
Blåst Jag hatar verkligen blåst
Hittade även en vuxen omplacering av den rasen. Dvs, inte like krävande som en valp och lägre inköpskostnad. Blir inte alls sugen, nej nej.Förlorade min hund i höstas och sa då ingen mer hund på LÄNGE. Men nu sitter man ändå och funderar på hund. Särskilt när det dyker upp valpar av rasen man gillar Eller får höra att jag ev. kommer få min mosters hund. Så får väl sitta lugnt i båten och se ifall jag får henne.
Trodde det var en diskmaskin som diskuterades först med anledning av tidigare inlägg.Hittade även en vuxen omplacering av den rasen. Dvs, inte like krävande som en valp och lägre inköpskostnad. Blir inte alls sugen, nej nej.
Ja valpar är söta men är sååå jobbiga hellre vuxen då så man slipper träna saker som rumsrenhetHittade även en vuxen omplacering av den rasen. Dvs, inte like krävande som en valp och lägre inköpskostnad. Blir inte alls sugen, nej nej.
Jag kan få dig att känna dig mindre korkad! Jag frågade kollegan vad "expert" (engelska) heter på svenska för jag kom inte på översättningen....Ah det är så det heter på svenska. Då är det ju nästan samma som på engelska. Stör mig på att jag inte insåg det själv.
Dags att byta ut mot en nyare modell?
Jag har irriterat googlat "presentation" (engelska) och svurit högt över att google translate inte kan översätta ett så grundläggande ord som presentationJag kan få dig att känna dig mindre korkad! Jag frågade kollegan vad "expert" (engelska) heter på svenska för jag kom inte på översättningen....
Jag med. Det gör verkligen inget annat än blåser. Och dessutom såna där isvindarBlåst Jag hatar verkligen blåst
Jag upplevde samma när Amway var på tapeten. Fullt normala människor som minsann skulle leva på det och blir stormrika.På att en av mina bästa vänner, en väldigt smart tjej som är duktig och framgångsrik på alla sätt och vis, har bestämt sig för att börja sälja svindyra produkter från ett typiskt humbug-företag. Och på att jag känner mig tvungen att vara en GOD VÄN och komma med glada tillrop, trots att jag tycker att hela grejen är överprisat trams som säljs med löjlig, överdriven marknadsföring. Jag fattar verkligen inte vad som har hänt, jag hade aldrig kunnat gissa att denna vän skulle bli inlurad i något sådant här!