Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde jag också. Vem har överskott som behövs reklam för att få sålt? Måste vara någon dålig bluffprodukt som de försöker lura på folk.Stör mig på munskyddsreklamen här på buke.
Kolla onsdagar eller torsdagar. Tycker det oftast är mest påfyllt dessa dagar.Stör mig på att toapappret fortfarande är slut i affären. Borde inte de som hamstrat ha nog så de klarar sig? Vi andra då?
Lär väl bli till å fråga chefen om jag kan köpa loss ett paket från jobbet.... suck...
Har kollat varenda gång jag varit i affären, ser likadant ut. Slutar jobbet sent så även om de hinner få hem är det slut när jag hinner dit. Har fortfarande kvar hemma så jag klarar mig, än är det inte ko på isen men det stör mig ändå lite.Kolla onsdagar eller torsdagar. Tycker det oftast är mest påfyllt dessa dagar.
Söndagar kan varor vara slut även i normala fall
Granngården hade här.Har kollat varenda gång jag varit i affären, ser likadant ut. Slutar jobbet sent så även om de hinner få hem är det slut när jag hinner dit. Har fortfarande kvar hemma så jag klarar mig, än är det inte ko på isen men det stör mig ändå lite.
Ja, jag tror inte det är samma rusning hos Granngården som t ex ICA. En hel bal kan ju bli mycket men man kan ju dela med någon/några?Granngården hade här.
Apropå bal så stör jag mig på att jag tycker att detta skämt är så hysteriskt roligt:Ja, jag tror inte det är samma rusning hos Granngården som t ex ICA. En hel bal kan ju bli mycket men man kan ju dela med någon/några?
Ja. Det fanns även enstaka paket här. Folk tänker väl inte på såna affärer när det gäller toapapper.Ja, jag tror inte det är samma rusning hos Granngården som t ex ICA. En hel bal kan ju bli mycket men man kan ju dela med någon/några?
Det ligger en hög med smutstvätt på en stol. Någon borde sortera den men Någon är inte här.
Stör mig även på att all glass och godis är slut. Det är den där Någon som ätit upp allt.