Jepp. Men av någon anledning blev det klumpar i dunet ändå. Jag tvättade ett antal duntäcken samma vända, fick liknande problem med ett av dom.Hade du i några tennisbollar eller annat i tumlaren medan du tumlade jackan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jepp. Men av någon anledning blev det klumpar i dunet ändå. Jag tvättade ett antal duntäcken samma vända, fick liknande problem med ett av dom.Hade du i några tennisbollar eller annat i tumlaren medan du tumlade jackan?
Men du tumlade dem väl inte samtidigt?Jepp. Men av någon anledning blev det klumpar i dunet ändå. Jag tvättade ett antal duntäcken samma vända, fick liknande problem med ett av dom.
Jodå, jag slängde in fem duntäcken, fyra dunkuddar och en dunjacka samtidigt i tumlarenMen du tumlade dem väl inte samtidigt?
Samma här, jag och sonen gick ut och luftade oss nyss. Kände mig som en brottslingKarantän
Asch, varför det?Samma här, jag och sonen gick ut och luftade oss nyss. Kände mig som en brottsling
Sonen är sjuk och jag är inte heller pigg. Jag vet att man får gå ut men ville inte möta någon i trapphuset om sonen skulle börja hosta typ.Asch, varför det?
Tog en längre promenad i förmiddags själv, var bara skönt. Jag är dock frisk sånär som på pollenallergi men har en sjukling hemma. Det dryga är att inte få handla själv, det har visat sig svårt att pussla ihop trots anhöriga och tillgång till bil.
Det är förbaskat irriterande att folk FORTFARANDE bunkrar jäst.
Hittade en tom kartong på Willys. Avkomman har letat i stans andra affärer. Nada. Noll. Ingenstans.
Snart får jag kalla in grova artilleriet. Dvs be min kontakt i Willys personal sno ett par paket åt mig.
Hittade en tom kartong på Willys. Avkomman har letat i stans andra affärer. Nada. Noll. Ingenstans.
Snart får jag kalla in grova artilleriet. Dvs be min kontakt i Willys personal sno ett par paket åt mig.
Åh, ja det är ju fullt förståeligt!Sonen är sjuk och jag är inte heller pigg. Jag vet att man får gå ut men ville inte möta någon i trapphuset om sonen skulle börja hosta typ.
*sends cupcake with frosting*Att min födelsedag var i måndags och jag har fortfarande inte fått äta tårta.