GRILLKRYDDA?! är "allergisk" mot den kryddanJag tar salt, vitpeppar, 2-3 vitlöksklyftor (förr tog jag 5), nån grill eller allroundkrydda (beror på vad som finns i hyllan), krossade tomater och matlagningsgrädde samt majs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GRILLKRYDDA?! är "allergisk" mot den kryddanJag tar salt, vitpeppar, 2-3 vitlöksklyftor (förr tog jag 5), nån grill eller allroundkrydda (beror på vad som finns i hyllan), krossade tomater och matlagningsgrädde samt majs.
Prova fräsa de krossade tomaterna med finhackad lök och vitlök och inte bara hälla i dom efteråtJag tar salt, vitpeppar, 2-3 vitlöksklyftor (förr tog jag 5), nån grill eller allroundkrydda (beror på vad som finns i hyllan), krossade tomater och matlagningsgrädde samt majs.
Inte att förglömma TID! Såser är som grytor, de kan behöva koka ihop för att utvecklas fullt ut om det inte är en smörsås, då kokar man ihop reduceringen. Timjan, krossade enbär, rödvin ... det mesta utom grillkrydda faktiskt fungerar.GRILLKRYDDA?! är "allergisk" mot den kryddanjag brukar ha svartpeppar ist för vitpeppar. Buljongtärning eller fond också som ger mer smak. Brukar köra på soja ist. för salt också, då det ger mer smak än bara sälta.
Hade en favorit med honungssmak. Men den hittar jag inte längreGRILLKRYDDA?! är "allergisk" mot den kryddanjag brukar ha svartpeppar ist för vitpeppar. Buljongtärning eller fond också som ger mer smak. Brukar köra på soja ist. för salt också, då det ger mer smak än bara sälta.
Det ska jag absolut prova.Prova fräsa de krossade tomaterna med finhackad lök och vitlök och inte bara hälla i dom efteråt
Sätt ett plåster på?Att jag har fått en djup finne på sidan av nacken och har försökt klämma på den så mycket så att den nu gör ont och är stor, svullen och röd. Därför kommer jag inte kunna ha den klänningen jag hade tänkt imorgon.
Synd om.
Plus knappt något kom ut.
Har inget så stort. Tänk böld.Sätt ett plåster på?
Instämmer. Grillkrydda hör inte hemma i köttfärssås!!GRILLKRYDDA?! är "allergisk" mot den kryddanjag brukar ha svartpeppar ist för vitpeppar. Buljongtärning eller fond också som ger mer smak. Brukar köra på soja ist. för salt också, då det ger mer smak än bara sälta.
Ibland klipper jag ner soltorkade tomater. Gott.Instämmer. Grillkrydda hör inte hemma i köttfärssås!!
Jag brukar smula i lite oregano och basilika och jag kokar den också skapligt länge. Brukar också ha i lite tomatpure för att förstärka tomatsmaken och umamin.
Finns det inget annat så får man vad man hittarInstämmer. Grillkrydda hör inte hemma i köttfärssås!!
Jag brukar smula i lite oregano och basilika och jag kokar den också skapligt länge. Brukar också ha i lite tomatpure för att förstärka tomatsmaken och umamin.
Skadad häst här iställetNär det äntligen är en (hittills) snöfri vinter så har jag ridförbud![]()