Glömde sätta telefonen på laddning kl 19:30 som jag ska, så nu måste jag vänta tills den laddat klart så jag kan ladda paddan under natten.
Behöver en till laddare.
Laddare med dubbla uttag/usbportar - bäst ever!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde sätta telefonen på laddning kl 19:30 som jag ska, så nu måste jag vänta tills den laddat klart så jag kan ladda paddan under natten.
Behöver en till laddare.
Jo fast jag kan inte ha dem på samma ställe. Tror jag. Vill ha telefonen i nattduksbordet och paddan passar inte in där.Laddare med dubbla uttag/usbportar - bäst ever!
Det där är faktiskt en väldigt relevant störning. Fåtöljer tar sån jäkla plats! Störigt då att det finns en massa jättefina.På att jag hittat en superfin fåtölj, på rea, men inte har någonstans att ställa den Varför hittar man aldrig snygga grejer när man faktiskt behöver dem?
Ja verkligen! Och dyra! Har aldrig sett någon som är tillräckligt snygg för att rättfärdiga priset, så jag gav upp och köpte något annat istället... Nu 6 månader senare hittar jag en jag hade kunnat tänka mig att köpaDet där är faktiskt en väldigt relevant störning. Fåtöljer tar sån jäkla plats! Störigt då att det finns en massa jättefina.
Jag gör definitivt så! Saknas det plats efter jag har köpt fika så vill jag ju inte fika där..
Fast det där är väll bara otrevligt gjort!Eller så är cafét fullt av paxade platser med människor som står i kö.
Själv drar jag mig inte för att sätta mig på paxade platser och lägga undan jackor.
Fast det där är väll bara otrevligt gjort!
Fast de var där före dig, punkt slut. Skulle ha tänkt i förvägAv vem?
Jag har ingen lust att stå med min bricka och titta på tomma platser med jackor på. Det är absurt.
Fast de var där före dig, punkt slut. Skulle ha tänkt i förväg
(egentligen inte som svar, mer en rolig sak) Just idag när jag var ute och red strax efter 16 så träffade jag på 8 av byns katter i dikena runtikring. Nån brukar jag se, javisst, men alla!? Alla var hemma vid sina egna gårdar, men ändå ute mer än de brukar. Det tyckte jag var lite småskoj, speciellt när jag läste ditt störandeKatters dygnsrytm.
Att Någon tycker det är lagom att leva loppan efter nio på kvällen och ska börja rejsa runt och riva huset när andra anser att det är läggdags. Om de sover 16 timmar /dygn, varför kan inte några av dessa vara på natten?