Du är en sån där jobbig jävel som paxar solstol med handduken, eller hur?Fast de var där före dig, punkt slut. Skulle ha tänkt i förväg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är en sån där jobbig jävel som paxar solstol med handduken, eller hur?Fast de var där före dig, punkt slut. Skulle ha tänkt i förväg
Jag stör mig på folk som gör ”tester” likt detta på facebook och sedan delar ”resultatet” i sina flöden. Jag antar att dom anser att de klämkäcka, sliskiga, ofta dåligt skrivna raderna faktiskt stämmer in på deras liv/personligheter/m.m
Har några kollegor som gör detta ganska ofta. Till synes hyfsat normala och reko människor!
Visa bifogad fil 44100Visa bifogad fil 44100
Gud nej! Skulle aldrig få för mig att sola ^^Du är en sån där jobbig jävel som paxar solstol med handduken, eller hur?
Fast nä, om dom står i kön efter mig har dom väl inte kommit före? Bara det att dom la sina jackor på stolarna och sen ställde sig i kön.Fast de var där före dig, punkt slut. Skulle ha tänkt i förväg
Varför måste Tigerbalsam lukta så starkt? Det fastnar i kläderna dessutom, och i sängkläderna.
Vad är det?På folk som sysslar med micromanagement
Förenklat kan man väl säga att det är när någon inte kan släppa taget om en uppgift/ett projekt den delegerat, utan fortsätter att försöka detaljstyra och kontrollera så att allt blir gjort på rätt sätt istället för att lita på att andra reder ut det alldeles utmärkt själva.Vad är det?
Åh nej! Det gjorde jag på mitt livs sista tenta - missade delen om att man skulle svara på 3 av 6 frågor och svarade därför på alla 6, vilket innebar att jag naturligtvis inte var alls detaljerad nog i mina svar eftersom jag inte hade tid... Det löste sig för min del men fy vilken ångest jag hade! Lider med dig!Läste fel på sista frågan på dagens tenta... Hej omtenta
Förenklat kan man väl säga att det är när någon inte kan släppa taget om en uppgift/ett projekt den delegerat, utan fortsätter att försöka detaljstyra och kontrollera så att allt blir gjort på rätt sätt istället för att lita på att andra reder ut det alldeles utmärkt själva.
Åh nej! Det gjorde jag på mitt livs sista tenta - missade delen om att man skulle svara på 3 av 6 frågor och svarade därför på alla 6, vilket innebar att jag naturligtvis inte var alls detaljerad nog i mina svar eftersom jag inte hade tid... Det löste sig för min del men fy vilken ångest jag hade! Lider med dig!
Haha, ja det hade ju varit väldigt smidigt! Jag kom ut med andan i halsen och var så nöjd med att ens ha hunnit skriva något hyfsat vettigt på alla 6 frågorna på den "korta" tiden, innan jag insåg att alla andra bara svarat på 3...Det irriterar mig att det var ett sånt slarvfel! Efter 19 sidor skrivet för hand hade jag både kramp och var slut i huvudet. Ordbajsande en sida på slutet som frågan faktiskt handlade om men jag tror inte det här slinker igenom. Hade frågan handlat om det jag skrev om hade jag vart väldigt nöjd med dagens tenta
Haha, ja det hade ju varit väldigt smidigt! Jag kom ut med andan i halsen och var så nöjd med att ens ha hunnit skriva något hyfsat vettigt på alla 6 frågorna på den "korta" tiden, innan jag insåg att alla andra bara svarat på 3...