Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte avvakta en vecka till black friday?Min mobil tackade för sig igår så jag måste köpa en ny idag. Den har varit risig i över ett år så jag får se det som att jag åtminstone fått extra tid ut av den från när jag först började fundera på en ny.
Störet ligger då i att eftersom jag INTE skaffade en ny innan den här avgav sista sucken är att allt blir så fruktansvärt jobbigt nu. BankID, Swish, Autentikatorer till tjänster.. Jag måste nu förutom den jobbiga utgiften en ny mobil innebär sätta mig in i hur jag ska deala med allt det här eftersom jag inte kan avsluta tjänsterna. JOBBIGT.
Ett för mycket?Du har bara ett ansvarsområde för fan.
Även: bebisskrik på tuben. Jag är glad att jag reagerade på det första gurglet bakom ryggen och bytte plats till en i andra änden av vagnen för nu är det full mistlur.Folk som pruttar på tuben
Även: bebisskrik på tuben. Jag är glad att jag reagerade på det första gurglet bakom ryggen och bytte plats till en i andra änden av vagnen för nu är det full mistlur.