Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fattar inte vad det är som är "livsstilen"? :confused:
Att ha en prickig signaturbag? Låter för snävt för att definiera en hel livsstil... Trodde inte alla människor med likadan väska hade samma värderingar och livsinnehåll...
Att ta ansvar för sig själv? Låter för brett för att vara en speciell stil... Trodde det hörde till de flestas normala kvinnors (människors?) vuxenhet...
Jag skulle tro att det är en hint av det som kallades kommersiell feminism i en annan tråd nyligen. Plötsligt ska allt möjligt säljas med att det förknippas med starka kvinnor. Och detta var väl ett av de sämre exemplen.
 
Tv.nu dom lägger till streamade filmer just nu bland mina kanaler oavsett hur många ggr jag tar bort den. Den förstör min kanal ordning när jag ska kolla vad som går på tv 😡
 
En vän till mig har precis börjat leta islandshäst. Jag slängde ut en köpesannons på Facebook där jag specificerade att hästen behöver vara runt 145 och uppåt eftersom min vän är lång. Fick flera svar från säljare med hästar under 139, varav en var häst var 136, "men upplevs som större!"

Jag svarade att min vän är 175, "och upplevs inte som mindre".

Varför svara om det man har inte ens är i närheten av vad som efterfrågas?
:meh:
 
På att min chef just öppnade kylskåpet och tog ut ett mjölkpaket, insåg att mjölken hade gått ut, och ställde in den i kylen igen! Hen gör alltid så! Jag skämtar inte ens när jag säger att det i skrivande stund står fyra öppnade paket av hens specialmjölk, varav tre har gått ut för minst en vecka sedan. Två lunchlådor som är minst två veckor gamla står där också. Jag tjurar och vägrar numera att städa upp efter hen. Ska bli väldigt intressant att se hur det går när jag är på semester nästa vecka...
Uppdatering: Jag är tillbaka från en veckas semester och lunchlådorna samt ett av mjölkpaketen står fortfarande kvar.

DET stör jag mig på idag.
 
Jag stör mig på att jag köpt bananer som smakar skit.
Får bli bananpannkaka av de men det blir väl skit av det också bara för det :meh:
 
Postnord!
Jag skickade ett paket i slutet på augusti. Mottagaren fick ingen avisering och paketet skickades tillbaka till mig. Jag försöker reklamera men hemsidan hänger sig. Jag ringer och får prata med en superotrevlig dam som bara hänvisar mig till hemsidan. Ringer upp igen och får hjälp med reklamationen.
Det var två veckor sen. Fortfarande inte hört ett ljud.
Försöker göra en ny reklamation på hemsidan. Vad händer?

Absolut ingenting. Sidj*veln hänger sig hela tiden. :meh:
 
Bluetooth-hörlurar som laddat ur lagom till jag ska gå ut.
Bluetooth-hörlurar som laddar ur efter 10 minuters promenad.
Kombinationen av de bägge :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
25 329
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 163
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 672
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 566
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp