Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens i-landsproblem - mina händer blir så lätt svettiga och det inkluderar ju tummarna som jag skriver på mobilen med ... SVETTEN hindrar ibland från skärmen att reagera när jag knappar på den :banghead::rage: Jag får trycka flera gånger och extra hårt :cautious: Och försöka torka tummarna, vilket inte är alltid så lätt :meh:
 
Stör mig på att jag har tandvärk. Ska till tandläkare imorgon, men då jag är riktigt rädd för tandläkaren känns det inte alls bra ändå. ☹
Jag är tandläkare. Jag stör mig på patienter som är rädd för tandläkare, för de väntar med att gå till tandläkaren tills de får tandvärk. Och sen har de mage att vara rädd när man ska undersöka dem. Vem sitter med fingrarna i den andres mun, vem biter först, lixom?
* * * * * * * * * * * * * * * *
Ti-hi! Jag skojar bara. Är inte tandläkare, men jag kunde inte låta bli! Det hade varit roligt om jag var det just nu.
:D Ursäkta mitt bus!
 
Jag är tandläkare. Jag stör mig på patienter som är rädd för tandläkare, för de väntar med att gå till tandläkaren tills de får tandvärk. Och sen har de mage att vara rädd när man ska undersöka dem. Vem sitter med fingrarna i den andres mun, vem biter först, lixom?
* * * * * * * * * * * * * * * *
Ti-hi! Jag skojar bara. Är inte tandläkare, men jag kunde inte låta bli! Det hade varit roligt om jag var det just nu.
:D Ursäkta mitt bus!
Haha!
Gått i KBT för min rädsla och innan det blivit sövd för att fixa tänderna..
 
Att sån här skit dyker upp i mitt flöde.
Givetvis med en massa kommentarer i stil med: "-Höhöhö Anders Andersson, du får passa dig nu när du köpt en iphone!" :banghead:

Screenshot_20191008_134522.webp
 
Dagens i-landsproblem - mina händer blir så lätt svettiga och det inkluderar ju tummarna som jag skriver på mobilen med ... SVETTEN hindrar ibland från skärmen att reagera när jag knappar på den :banghead::rage: Jag får trycka flera gånger och extra hårt :cautious: Och försöka torka tummarna, vilket inte är alltid så lätt :meh:
Elefanthud funkar tydligen inte heller.
Jag verkar ha noll ledningsföråga i min hud. Oftast får jag slicka på fingret för att kunna skriva :mad:
 
Jag var duktig och planterade om blommor (vab-uttråkning). Någon av växterna verkar ha blisteregenskaper :P
Ont på armen.
 
Jag stör mig på¨min tankspriddhet. den har följt mig genom livet.

Jag har kastat väskan och burit ner soppåsen till porten. Jag har kommit hem och hittat mogontidnignen i kylen och mjälken på bänken. osv osv.

Imorse lyckades jag förlägga min blodsockermätare. Har tittat efter den hela dagen. Men så skulle jag koka soppa och öppnade kastrullskåpet. Där var den. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
25 207
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 162
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 670
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 565
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp