Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schysst komboHosta och tandläkarbesök.
Jag är tandläkare. Jag stör mig på patienter som är rädd för tandläkare, för de väntar med att gå till tandläkaren tills de får tandvärk. Och sen har de mage att vara rädd när man ska undersöka dem. Vem sitter med fingrarna i den andres mun, vem biter först, lixom?Stör mig på att jag har tandvärk. Ska till tandläkare imorgon, men då jag är riktigt rädd för tandläkaren känns det inte alls bra ändå. ☹
Haha!Jag är tandläkare. Jag stör mig på patienter som är rädd för tandläkare, för de väntar med att gå till tandläkaren tills de får tandvärk. Och sen har de mage att vara rädd när man ska undersöka dem. Vem sitter med fingrarna i den andres mun, vem biter först, lixom?
* * * * * * * * * * * * * * * *
Ti-hi! Jag skojar bara. Är inte tandläkare, men jag kunde inte låta bli! Det hade varit roligt om jag var det just nu.
Ursäkta mitt bus!
Stör mig på att i princip allt jag tycker är gott är fettbildande...
Elefanthud funkar tydligen inte heller.Dagens i-landsproblem - mina händer blir så lätt svettiga och det inkluderar ju tummarna som jag skriver på mobilen med ... SVETTEN hindrar ibland från skärmen att reagera när jag knappar på den Jag får trycka flera gånger och extra hårt Och försöka torka tummarna, vilket inte är alltid så lätt
Vi får kombinera våra händerElefanthud funkar tydligen inte heller.
Jag verkar ha noll ledningsföråga i min hud. Oftast får jag slicka på fingret för att kunna skriva
Jag har den här lilla tavlan (som jag köpte på en julbasar i en kyrka )Stör mig på att i princip allt jag tycker är gott är fettbildande...
Varför kan inte chips vara nyttiga i stället?+1 på den. Varför kunde jag inte vara förtjust i morötter istället för chips?