Chips är nyttigt för själen!Varför kan inte chips vara nyttiga i stället?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chips är nyttigt för själen!Varför kan inte chips vara nyttiga i stället?
Fasen, det är ju story of my life i en ramJag har den här lilla tavlan (som jag köpte på en julbasar i en kyrka )
Visa bifogad fil 37760
Jag gillar den!
Ja men då är dom ju nyttiga i alla fall och jag som brukar säga att jag inte gillar sånt som är nyttigtChips är nyttigt för själen!
Jag och min styvmamma brukar citera min styvbror (som då var 5 ungefär) när vi vill motivera ett inköp: Det är bra för mig! (vilket egentligen oftast betyder motsatsen, men det är något man Villhöver).Chips är nyttigt för själen!
Jamen eller hur Jag älskar den!Fasen, det är ju story of my life i en ram
Varför ligger folk i röven på en?!
Händer jämt att jag surnar till för att människor som på nåt sätt kommit över ett körkort beslutar sig för att strunta i tresekundersregeln och hellre försöka kika in i mitt baksäte! Vad är det för fel på folk?
På att jag lurades att promenera till jobbet i morse, eftersom det såg ut som att det skulle ljusna lite och sluta regna. Ungefär fem minuter efter att jag passerat tunnelbanestationen, där jag alltså kunde ha gått in och åkt till jobbet istället, drog det igen helt och sedan fullständigt spöregnade det under hela promenaden hit. 30 minuter. Plask, plask, plask. I samma sekund som jag satte nyckeln i dörren sprack det upp och nu är det strålande sol.
Men det är kul att bo i Skottland!
"If you can see the mountain, it's going to rain. If you can't, it's already raining!" som det står i början av en av mina favoritvandringsleder härGood scottish weather, the rain falls straight down!