Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man gosat ner ansiktet i hunden och lyckas andas in ett lååångt mittelspitzhår i näsan :cry: Det är så groteskt att dra ut haha!
 
Just nu stör jag mig på människor som inte tål att de blir tillsagda och istället för att ta till sig och bättra sig, brusar de upp och gapar...
 
Försäkringskassan.. De vill i ett ärende att jag ska skicka in "bevis".
Men.. "vi ger aldrig exempel på vad som kan tänkas räknas som bevis, ifall det skickas in och vi ändå ger avslag.."
Dessutom ska det skickas in i pappersformat.

Jag har inte den blekaste om vad jag ska skicka in:meh: Det enda jag kan komma på, kan de (och kommer de) själva kolla upp hos annan myndighet :confused:
 
Jag har vetat i åratal att jag inte är den enda gula zebran som finns. Det har varit lugnt för gula zebror på fiskforum bekommer mig liksom inte. Men nu har det dykt upp en där jag håller till dagligen (med annat nick) och det stör mig som fan! :turd:
 
På att jag lurades att promenera till jobbet i morse, eftersom det såg ut som att det skulle ljusna lite och sluta regna. Ungefär fem minuter efter att jag passerat tunnelbanestationen, där jag alltså kunde ha gått in och åkt till jobbet istället, drog det igen helt och sedan fullständigt spöregnade det under hela promenaden hit. 30 minuter. Plask, plask, plask. I samma sekund som jag satte nyckeln i dörren sprack det upp och nu är det strålande sol.

Men det är kul att bo i Skottland! :meh:
 
Varför ligger folk i röven på en?!
Händer jämt att jag surnar till för att människor som på nåt sätt kommit över ett körkort beslutar sig för att strunta i tresekundersregeln och hellre försöka kika in i mitt baksäte! Vad är det för fel på folk?
 
På att jag lurades att promenera till jobbet i morse, eftersom det såg ut som att det skulle ljusna lite och sluta regna. Ungefär fem minuter efter att jag passerat tunnelbanestationen, där jag alltså kunde ha gått in och åkt till jobbet istället, drog det igen helt och sedan fullständigt spöregnade det under hela promenaden hit. 30 minuter. Plask, plask, plask. I samma sekund som jag satte nyckeln i dörren sprack det upp och nu är det strålande sol.

Men det är kul att bo i Skottland! :meh:

Good scottish weather, the rain falls straight down!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
25 207
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 162
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 670
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 565
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp