Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hundvana kan man väl ha, även om man inte har haft egen hund? Man kan ju ha varit dagmatte/husse eller liknande, till exempel. Är det inte mer det som efterfrågas, tror du, att man har vana med att hantera hundar? Inte nödvändigtvis att man måste ha ägt en hund.Jag stör mig på att var och varannan annons om omplaceringshund, även om hunden beskrivs som enkel och problemfri, har någon rad om att de söker ett hem med hundvana. Fyfan vilket luddigt krav det är ändå. Det finns ju engagerade och pålästa människor som av olika skäl inte haft möjlighet att ha egen hund, samma som det finns människor som haft hund i 30 år men knappt vet vad som är bak och fram på djuret...
Fast hundvana kan man väl ha, även om man inte har haft egen hund? Man kan ju ha varit dagmatte/husse eller liknande, till exempel. Är det inte mer det som efterfrågas, tror du, att man har vana med att hantera hundar? Inte nödvändigtvis att man måste ha ägt en hund.
Guuud jag skulle kunna vara den personen som berättar om spindeln. Jag är ogenerat förtjust i triviala anekdoter. Till min omgivnings stora sorg och genanströskel.Just den här spindeln var en mycket speciell spindel. En riktig personlighet, framgick det.
Skulle du ringa 5-6 bekanta i tur och ordning för att berätta om den?Guuud jag skulle kunna vara den personen som berättar om spindeln. Jag är ogenerat förtjust i triviala anekdoter. Till min omgivnings stora sorg och genanströskel.
Har börjat störa mig på folk som hela tiden lägger upp bilder på t ex fb och instagram, vad de gör med sin partner. Nu snackar vi inte en bild utan flera stycken per dag. Stör mig att jag troligen blivit en surkärring som stör sig på andras behov av att söka uppmärksamhet och uppvisa sitt rosaskimrande kärleksliv.
japp. Så pinsam är jag.Skulle du ringa 5-6 bekanta i tur och ordning för att berätta om den?
Fast å andra sidan bilder på ridturer är inte samma sak, å hade ja sett dom bilderna varje dag. Det är inget som hade stört mig.Berädd att hålla med men å andra sidan... jag lägger upp fräsiga bilder på insta (samt här på buke ibland) från mina ridturer.
Att bakgrunden kan vara att jag är totalslut i kroppen pga på och av med tunga westernsadlar, energi-tjuvar till kunder, när-ögat-situationer som givit en mindre hjärtattack osv... syns ju inte på fotot
Är det alltså inte bara Swedbank som har hand om det där registret längre?Sitter i telefonkö angående ett fakturaärende. Jag har fått en utbetalning som kostar 40 kr att lösa in men jag vill få den reglerad på nästa faktura istället. Väldigt irriterande då det redan finns föranmält hos Sparbanken vilket konto ev utbetalningar ska föras in på, men nu är jag tvungen att anmäla det till Handelsbanken också för att slippa sån här skit.
Ringer företaget och den automatiska rösten säger att min kötid är 20 minuter. Rätt vad det är så kopplas jag bort och får ringa om, nu är det plötsligt 77 minuters kötid! "Min plats i kön är nr 78".
Ah, menar Swedbank, är så irriterad att jag skrev fel bank.Är det alltså inte bara Swedbank som har hand om det där registret längre?
Fast räcker det inte med dem alltså, du skrev ju om Handelsbanken också?Ah, menar Swedbank, är så irriterad att jag skrev fel bank.