Jag har plats 195 i PostMords telefonkö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det så, det har du rätt i. Dock vill man ju som chef anställa sekreterare som inte är ett "problem" och det var just det jag kände mig som, ett problem som inte fungerar.Kan förstå att det inte var kul - men alla lär ju ha insett att det här låg helt utanför din makt!
På att jag förvandlas till ett hjälplöst mähä när det kommer till att handskas med hantverkare - främst för att jag inte förstår vad de säger. Det tar emot att kalla in sambon, men om jag inte vill råka beställa ett helt nytt kök istället för en diskmaskin är det nog bäst
PMS.
Seriöst, VAD FAN ÄR POÄNGEN MED DET!?
Vi kan lägga till mensvärk också
Men då ska ju ändå något ut ur kroppen, jag kan ändå förstå - till viss del - att det kan göra ont. Jag har åtminstone lättare att förlika mig med det. Men den här känslan av att vilja skilja mig, sälja ungen och låsa in mig på ett hotellrum med en Ikea-påse med lösgodis är fan helt jävla grundlös...
Helt klart och det kan ju VERKLIGEN inte ha något med artens fortlevnad att göra... Moder Natur klantade sig där kan vi lugnt säga.