Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud skaffa ett liv!En medpassagerare på tåget som ringer den ena efter den andra för att berätta att det kom med en spindel med några växter som hon fick idag.
Just den här spindeln var en mycket speciell spindel. En riktig personlighet, framgick det.Herregud skaffa ett liv!
Charlotte?Just den här spindeln var en mycket speciell spindel. En riktig personlighet, framgick det.
Det där är ett bildat skämt som jag inte förstår!Charlotte?
Det där är ett bildat skämt som jag inte förstår!
Charlotte?
Jag skulle kunna tänka mig att tillhöra din omgivning, faktiskt. (och inte bara p.g.a kak-möjligheterna!)Bakade cheesecake idag. Följde receptet till punkt och pricka och failade ändå
För övrigt stör det mig att jag får sånahär perioder när jag bakar hela jävla tiden. Jag äter ju inte ens. Eller ja, kokostoscakaka och sådär äter jag mer än gärna men sen åratal tillbaka står jag och svänger ihop skit jag inte ens gillar och dumpar det på omgivningen. Som en period när jag bakade kolakakor typ dagligen i några veckor. Jag gillar inte ens kolakakor! Liksom hallå, jag är förtidspensionär, jag är pank, sluta baka och lägg pengarna på nåt vettigt istället?!
Mvh ska gå och baka kokostoscakaka nu
Du är hjärtligt välkommen! Idag kan jag locka med en färdigstabbad kokostoscakaka som blev peeeerfekt, och svänger troligtvis ihop dulce de leche-brownies framåt kvällen - perfekt att avnjutas med lite (eller mycket!) glass medan de fortfarande är varmaJag skulle kunna tänka mig att tillhöra din omgivning, faktiskt. (och inte bara p.g.a kak-möjligheterna!)
Du är hjärtligt välkommen! Idag kan jag locka med en färdigstabbad kokostoscakaka som blev peeeerfekt, och svänger troligtvis ihop dulce de leche-brownies framåt kvällen - perfekt att avnjutas med lite (eller mycket!) glass medan de fortfarande är varma
En medpassagerare på tåget som ringer den ena efter den andra för att berätta att det kom med en spindel med några växter som hon fick idag.