Det var Swedbank och inte Handelsbanken, jag skrev fel.Fast räcker det inte med dem alltså, du skrev ju om Handelsbanken också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var Swedbank och inte Handelsbanken, jag skrev fel.Fast räcker det inte med dem alltså, du skrev ju om Handelsbanken också?
Aha, och det var inte dit du hade föranmält alltså? Då är jag med.Det var Swedbank och inte Handelsbanken, jag skrev fel.
Det finns föranmält sedan 1900-nånting hos Sparbanken, hatar utbetalningsavier.Aha, och det var inte dit du hade föranmält alltså? Då är jag med.
Jag med. Jag betalade EN sådan, sedan registrerade jag hos Swedbank.Det finns föranmält sedan 1900-nånting hos Sparbanken, hatar utbetalningsavier.
Hemgjord är väl ordet som brukar användas om man inte vill skriva ut det typ "som jag gjort själv".Ordet ”självgjord”, är det ens ett ord?
Dyker upp på tradera när någon säljer ett broderi som är klart.
Varför låter föräldrarna barnen klättra på tygsoffor med skorna på? Varför låter folk sina barn leva jävel på resturang modell halvdyr (alltså inte typ Burger king) så att stolar och barn faller och det skriks (ålder typ 12 år på barnen). Föräldrarna ser spektaklet och säger inte ett ord!!!
Jag köper att folk har vilda barn som har svårt att sitta stilla, men man får faktiskt åtminstone försöka tygla ungarna när det går ut över andra.
Men hu, sätta gränser för sina telingar? Många föräldrars värsta mardröm att behöva säga ifrån ju
Barnen kan ju fara illa av att få en tillsägelse. Dom måste få vara barnMen hu, sätta gränser för sina telingar? Många föräldrars värsta mardröm att behöva säga ifrån ju
Men hu, sätta gränser för sina telingar? Många föräldrars värsta mardröm att behöva säga ifrån ju
Jag har inte facebook så det är inte bekant för mig, men folk fattar alltså inte att det här typ är jättedumt och att det enda sättet att liksom hävda sin rätt är att ja.. gå ur facebook?Att den här skiten börjat cirkulera igen, och att folk i min närhet som jag på riktigt trodde var vettiga har delat den. Jag blir så besviken.
Visa bifogad fil 33247
Men jag kanske skulle "gå då min sida" och "lägga upp en lapp som denna" bara för att vara på den säkra sidan...