Det stör mig att maten jag lagade igår inte blev lika god som den brukar, bara för att jag hade en kompis på middag då såklart. Blä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Folk som man trodde var vettiga delar såntAtt den här skiten börjat cirkulera igen, och att folk i min närhet som jag på riktigt trodde var vettiga har delat den. Jag blir så besviken.
Visa bifogad fil 33247
Men jag kanske skulle "gå då min sida" och "lägga upp en lapp som denna" bara för att vara på den säkra sidan...
Nä...Jag har inte facebook så det är inte bekant för mig, men folk fattar alltså inte att det här typ är jättedumt och att det enda sättet att liksom hävda sin rätt är att ja.. gå ur facebook?
Ja, bättre säker än förlåt!Att den här skiten börjat cirkulera igen, och att folk i min närhet som jag på riktigt trodde var vettiga har delat den. Jag blir så besviken.
Visa bifogad fil 33247
Men jag kanske skulle "gå då min sida" och "lägga upp en lapp som denna" bara för att vara på den säkra sidan...
Åh gud, det där har hänt mig också en gång. Dock var det inte ens en granne, utan någon som var heeelt borta men övertygad om att han bodde i vår uppgång. Det slutade med att jag fick ringa polisen som tog hand om honom.Stör mig på att min granne (mitt i Sthlm) var så full att han inte kom ihåg i vilken trappuppgång han bodde så han skrämde skiten ur mig genom att sätta i nyckeln i mitt (och typ alla andra grannars) lås. Och hålla hårt i dörrhandtaget när jag försökte få honom att förstå att här gör man inte inbrott..
Tror minsann jag ska få honom att bekosta ett titthål till mig, så jag slipper ringa polisen nästa gång.
Jag tror polisen var rätt tacksamma att jag tog hand om fylleristen och såg till att han kom rätt. Jag sitter i styrelsen så jag kunde öppna porten och se till att han gick till rätt våning. Men jag var rätt rädd ett tag för det har hänt förr att vi har besök i trappuppgången som känner på om någon glömt låsa om sig.Åh gud, det där har hänt mig också en gång. Dock var det inte ens en granne, utan någon som var heeelt borta men övertygad om att han bodde i vår uppgång. Det slutade med att jag fick ringa polisen som tog hand om honom.
Jag har varit den som stog utanför dörren en gångStör mig på att min granne (mitt i Sthlm) var så full att han inte kom ihåg i vilken trappuppgång han bodde så han skrämde skiten ur mig genom att sätta i nyckeln i mitt (och typ alla andra grannars) lås. Och hålla hårt i dörrhandtaget när jag försökte få honom att förstå att här gör man inte inbrott..
Tror minsann jag ska få honom att bekosta ett titthål till mig, så jag slipper ringa polisen nästa gång.