Japp, det är precis den sortens människor jag också umgås med! Jag förstår er, men jag är inte likadan!Jag är 100% sommarmänniska och får typ rysningar av obehag när någon nämner julen/vinter/"mysigt med mörker" osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, det är precis den sortens människor jag också umgås med! Jag förstår er, men jag är inte likadan!Jag är 100% sommarmänniska och får typ rysningar av obehag när någon nämner julen/vinter/"mysigt med mörker" osv.
Nej, jag känner många som tokälskar höst och vinter, och det får dom absolut göra, jag tycker dock att ni har fel.Japp, det är precis den sortens människor jag också umgås med! Jag förstår er, men jag är inte likadan!
Samma som här då.. Inte jättepepp på att bege mig till stallet för att rida. Verkar som att det ska vara såhär hela dagen här.Att jag hastigt fick ställa in min ridtur pga att det började åska
Regn kan jag leva med, men varken jag eller hästen är så pigga på blixt och dunder.
Att jag hastigt fick ställa in min ridtur pga att det började åska
Regn kan jag leva med, men varken jag eller hästen är så pigga på blixt och dunder.
Åhhh en till som vill ha höst jag känner mej inte ensam längrePå att jag egentligen är jättesugen på höst och jul och allt vad det är, men inte vågar andas ett ord om det eftersom både mina kollegor och sambon kommer att bita huvudet av mig. Fick bita mig i tungan för att inte utbrista "ÅH! " när jag såg att ett par av löven på ett träd i trädgården gulnat.
Här har det åskar sen kl 6 i morses. Har varit några små uppehåll.Kommer antagligen bli inställd ridtur även här pga åskan som ska komma senare
Här har det åskar sen kl 6 i morses. Har varit några små uppehåll.
Det har regnat sen i morse åxå. Höll upp mellan tolv och till strax efter tre.Åskade tidigt i morse här men sen har det bara regnat. Inte hört något mer så vi får väl se när det tänkt komma...
Nä, folk är idioter. Jag hade ju nyss ute en bilannons och har annonserat tidigare och det är helt hopplöst vilka typer det finns där ute.Lägger ut en ganska kort bilannons, typ fem rader. Den sista lyder "prutare undanbedes". Dom första två ringde för att pruta. Är folk inte läskunniga?
Apropå idioter, kollade nyss och ägarbytet har gått igenom. Puh!Nä, folk är idioter. Jag hade ju nyss ute en bilannons och har annonserat tidigare och det är helt hopplöst vilka typer det finns där ute.
Hade i alla fall en person som nyss var och tittade på bilen, han skulle sova på saken. Hoppas att han vaknar och vill köpa.Nä, folk är idioter. Jag hade ju nyss ute en bilannons och har annonserat tidigare och det är helt hopplöst vilka typer det finns där ute.
När man bokar in hantverkare och frågar när de kommer. Och får svaret:
”Hör av mig när grabbarna har en lucka. /Lennart”
Update i ärendet. Sitter på Operan och vinar. Lennart mailar: ”hej igen, gubbarna kommer imorgon fm”
Jag bara: ”ok det var lite kort varsel, är inte hemma imorgon. Har ni möjlighet att komma fredag då är jag hemma hela dagen”?
Lennart: ”okej det blir bra, vi kommer på måndag morgon”