Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samtal med en före detta kollega:

"Men Zinfernia, jag har haft en crush på dig hur länge som helst! Du är en 10/10! Gillar du analt? 😉"
"Eh, nej."
"Okej. Då är du bara en 4/10 hahahahahaaha"

Och folk tycker att jag är taskig när jag inte drar mig för att berätta för omgivningen att han är dum i huvudet. :meh:
 
Samtal med en före detta kollega:

"Men Zinfernia, jag har haft en crush på dig hur länge som helst! Du är en 10/10! Gillar du analt? 😉"
"Eh, nej."
"Okej. Då är du bara en 4/10 hahahahahaaha"

Och folk tycker att jag är taskig när jag inte drar mig för att berätta för omgivningen att han är dum i huvudet. :meh:
O_o
 
Stör mig på att mina planer för veckan just sket sig. Dock kan jag inte vara störd över personen som orsakade det hela, han ligger och spyr i magsjuka :down:

Men magsjuka är sjukt störande :D
 
Att panta burkar. Alltså själva grejen att komma ihåg att ta med sig burkarna när man ska till affären!
Idag var minnet på topp och burkpåsen fick följa med. När jag kom fram var det kö till panten, väntade i säkert fem minuter, stoppade i en burk och så säger maskinen att det är fullt.... fick gå in och leta reda på personal, vänta ytterligare tio minuter och sen fick jag panta mina burkar och märker att det inte finns någon biståndsknapp! Tog ut kvittot och glömde det när jag kom fram till kassan :banghead: nu har jag inga burkar men däremot ett kvitto på hela 14 kr som jag kommer fortsätta glömma... stackars mig...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
25 207
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 162
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 670
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 565
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp