Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Same same...Låter som en idiot.
nja vi har flera 18-19 åringar som sköter sitt jobb utmärkt så jag vet inte om man kan skylla på åldern faktiskt. Men just den här lär ju inte direkt få fler timmar fram överSame same...
Nej, åldern är definitivt ingen ursäkt!nja vi har flera 18-19 åringar som sköter sitt jobb utmärkt så jag vet inte om man kan skylla på åldern faktiskt. Men just den här lär ju inte direkt få fler timmar fram över
Ja just den frånvaro orsaken tror jag bara yngre använderNej, åldern är definitivt ingen ursäkt!
Men just det beteendet ser en nog kanske bara hos unga. Och jag var halvt skämtsam också, givetvis beter sig inte alla tonåringar så. Långt ifrån!
Jag är 100% sommarmänniska och får typ rysningar av obehag när någon nämner julen/vinter/"mysigt med mörker" osv.På att jag egentligen är jättesugen på höst och jul och allt vad det är, men inte vågar andas ett ord om det eftersom både mina kollegor och sambon kommer att bita huvudet av mig. Fick bita mig i tungan för att inte utbrista "ÅH! " när jag såg att ett par av löven på ett träd i trädgården gulnat.