R
Raderad medlem 68338
Helvetes jävla gröna linjehelvetes sattuben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För en som bor några timmar bort - vad är exakt problemet?
Just nu knökfullt plus och varmt som i Helvetets sauna plus då att den fortfarande inte stannar överalltFör en som bor några timmar bort - vad är exakt problemet?
Skyddsombudet!?Att våra chefer försöker tysta ned och sopa under mattan att en anställd dricker och är berusad på arbetstid så pass att både kunder och samarbetspartners reagerar. "Vi vill ha konkreta bevis" heter det men att flera oberoende personer har påpekat det och även pekat ut en rad avslöjande beteenden hos den anställda räcker inte för en utredning. Tydligen krävs det att h*n sitter med spirtflaskan i näven i matsalen mitt under lunchen för att det ska hända något alt kör ihjäl någon när h*n sätter sig i en firmabil och kör trots att h*n knappt kan gå rakt.
Men herrejävlagud Ring polisen är min första tanke, det spelar liksom ingen roll vad företaget säger, rattfylleri är ett lagbrott!Att våra chefer försöker tysta ned och sopa under mattan att en anställd dricker och är berusad på arbetstid så pass att både kunder och samarbetspartners reagerar. "Vi vill ha konkreta bevis" heter det men att flera oberoende personer har påpekat det och även pekat ut en rad avslöjande beteenden hos den anställda räcker inte för en utredning. Tydligen krävs det att h*n sitter med spirtflaskan i näven i matsalen mitt under lunchen för att det ska hända något alt kör ihjäl någon när h*n sätter sig i en firmabil och kör trots att h*n knappt kan gå rakt.
Måste börja åka buss nästa vecka.. hade hunnit förtränga alla puckon som åker buss...Stör mig på mannen som sitter på raden bakom mig på bussen, men vid motsatt fönster, som andas så in i helsike högt! Och gäspar.. Och stönar så fort han rör på sig... Herregud du har inte sprungit ett maraton, du har gått upp för fyra trappsteg på en bussjäkel..
Han kanske har ont eller är sjuk på något sätt.Stör mig på mannen som sitter på raden bakom mig på bussen, men vid motsatt fönster, som andas så in i helsike högt! Och gäspar.. Och stönar så fort han rör på sig... Herregud du har inte sprungit ett maraton, du har gått upp för fyra trappsteg på en bussjäkel..
I vilket land är detta?Att våra chefer försöker tysta ned och sopa under mattan att en anställd dricker och är berusad på arbetstid så pass att både kunder och samarbetspartners reagerar. "Vi vill ha konkreta bevis" heter det men att flera oberoende personer har påpekat det och även pekat ut en rad avslöjande beteenden hos den anställda räcker inte för en utredning. Tydligen krävs det att h*n sitter med spirtflaskan i näven i matsalen mitt under lunchen för att det ska hända något alt kör ihjäl någon när h*n sätter sig i en firmabil och kör trots att h*n knappt kan gå rakt.
Självfallet. Kanske ska lägga till en till sak jag stör mig på: att jag stör mig så otroligt mycket på folk som andas högtHan kanske har ont eller är sjuk på något sätt.