Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Wysiwyg Det finns en tro (myt, sant, vem vet) att det är lättare för många dyslektiker att läsa comic sans. Är säkert därför man valt den.
 
Jag stör mig på att jag åkte på att jobba min enda lediga helg på 7 veckor. Jag stör mig också på att läshänvisningarna för en av höstens kurser kom upp idag, lördag, och att det var så jäkla mycket som ska läsas till nästa tillfälle trots att kursen går på halvfart. Till råga på allt så kommer jag förmodligen inte kunna läsa på jobbet vilket jag annars kan (och får) eftersom det verkar vara något event som resulterar i massa folk. Sist men inte minst stör jag mig på att det blivit så himla mörkt på kvällarna nu att det blivit läskigt att cykla hem ensam, plus att vägen är så dåligt skick att jag nästan slår ihjäl mig när jag inte kan se alla gupp och hål.

Aaah, nu har jag fått ur mig allting. Känns mycket bättre :D
 
Joggare som springer bakom mig när jag har Ammo lös som stannar för att fippla med telefonen/intervallpausa precis när jag kallat in för att de ska kunna passera (eller precis efter de passerat).
Det sabbar hela vår promenadrytm eftersom jag måste kalla in/hålla koll på joggaren så himla längre.
*muttrar*
 
Amerikanare i min resegrupp som fascineras och förvånas av.. eh ja... 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

962059C6-0284-40B0-B0CA-471B5D485D60.jpeg
 
Jag stör mig på att jag stör mig på att jag inte blev avtackad på något vis när jag slutade jobbet härom dagen.

Har bara jobbat där i ca 15 månader, men ett ”Tack för denna tid och lycka till” hade de väl kunnat bjuda på.

Ja, jag lämnade just för att det var en ohållbar arbetssituation, med en dysfunktionell ledning, så därför borde jag inte störa mig. Men det gör jag! ☹️
 
Jag stör mig på att jag stör mig på att jag inte blev avtackad på något vis när jag slutade jobbet härom dagen.

Har bara jobbat där i ca 15 månader, men ett ”Tack för denna tid och lycka till” hade de väl kunnat bjuda på.

Ja, jag lämnade just för att det var en ohållbar arbetssituation, med en dysfunktionell ledning, så därför borde jag inte störa mig. Men det gör jag! ☹
Det låter jättemärkligt.
 
Jag är fortfarande vaken! :rage:
Helt sjukt vad mycket man kan snubbla över på nätet, allt från Patrik Kittels gård, skumma hästhandlare i Spanien och knäckta hästar, red herrings, dick cheese, naughty nuns, the stirling man (se den!) och bizarre foods. :love::mad::confused::crazy::angel::eek::nailbiting:
 
Jag har en bekant som ständigt lägger ut på Facebook och Instagram om hur mycket hon älskar sina barn. Ungarna är nästan alltid färgkodade och har tröjor där det står storasyster, lillebror, mammas älskling och så vidare.
Jag borde väl vara glad att hon älskar sina barn, men kom igen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 728
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 165
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 566
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp