Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara något djur som dött i väggen eller något? Antar att ni inte har råttgift utlagt någonstans eftersom ni har katter.Jag stör mig på att vårt gästrum luktar jätteäckligt, nånting ligger nånstans och mögelruttnar men jag hittar det INTE. Så länge som vi vädrar och har öppen dörr är det ok, men så fort dörren är stängd blir det vidrigt. Tyvärr måste dörren vara stängd eftersom en av kattmammorna bor där med sina barn (det luktade innan hon flyttade in)
Kan det vara något djur som dött i väggen eller något? Antar att ni inte har råttgift utlagt någonstans eftersom ni har katter.
Åh, det är så hemskt när det händer. Jag kan älta sånt riktigt ordentligt, verkligen beat myself up över det.På att jag gjort ett puckat misstag, alltså verkligen puckat, på jobbet och inte kan sluta tänka på det. Jag försöker att intala mig att det är okej att göra fel och allt det där, för det vet jag ju att det är, men det här är verkligen fel och jag känner mig så urbota dum
Tack! Jag behövde verkligen höra något sådant där. Jag tror att det jobbigaste just nu är att jag inte fått något svar från min chef på mailet där jag "erkänner" mitt misstag. När jag fått det (och det förhoppningsvis inte står "Gud vad du är dum i huvudet, du får sparken!") blir det nog lite lättare att lägga bakom sig.Åh, det är så hemskt när det händer. Jag kan älta sånt riktigt ordentligt, verkligen beat myself up över det.
Försök att tänka att alla kan vi göra puckade misstag. Sånt händer! Det är okej, även om det är riktigt fel och riktigt korkat. Försök vara lika snäll mot dig själv som du hade varit mot någon annan .
På grund av ändrade familjeförhållanden måste jag nu med sorg i hjärtat och tårar i ögonen sälja vår älskade frysbox vi haft i nästan 30 år.. jag minns hur barnen hämtade glass där när de var små men men livet går vidare och jag tänker positivt på framtiden!!!Människor som när de säljer något -vad än det månde vara- känner behovet av att skriva en smärre roman om varför de måste sälja..