Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste "vanliga människor" (och höll med dig lite).Veliga människor
Har aldrig haft speciellt bra tålamod med såna och ju äldre jag blir, desto mindre tålamod har jag med dem
Jag vet inte var du bor men om du bor norr om Sthlm kan jag tipsa om en jättebra verkstad i Bredden. Trevliga, lyssnar och förklarar om man undrar något.Gubbmekaniker!
Vad jag skulle ge för att ha nära till ett serviceställe där mekanikerna är trevliga, lyssnar på en och inte är nedlåtande och dumma i huvudet.
Söder om stan tyvärr, tack ändå! En bra verkstad är verkligen guld värt att ha!Jag vet inte var du bor men om du bor norr om Sthlm kan jag tipsa om en jättebra verkstad i Bredden. Trevliga, lyssnar och förklarar om man undrar något.
Kan skriva upp mig på tvärtom-listan när det kommer till störiga saker.Mina fötter som är så smala att dom är en storlek mindre på bredden än vad dom är på längden. Skitsvårt att hitta finskor som passar.
Joinar listan jag också, så jävla enerverande.Kan skriva upp mig på tvärtom-listan när det kommer till störiga saker.
Mvh herrskor och foppisar 4 life
Tack för tipset! Ett par sandaler vore ju trevligt verkligen.. Jag har ett par från crocs som alltså är sådana sandaler med kardborr och de passar ju men är inte så bekväma.Joinar listan jag också, så jävla enerverande.
MEN - kan tipsa om att Primo Piano är lite bredare än annars och kör upp till stl 42. Jag har för första gången ever ett par damskor att använda i sommar
Sandaler är guld! Jag brukar alltid få köpa för långa skor dock så sandaler är samtidigt satan med allt grus som åker in under fötterna iom att skon är typ en meter för lång. De här sitter däremot fint, ser skitlånga ut när jag sitter men inte när jag gårTack för tipset! Ett par sandaler vore ju trevligt verkligen.. Jag har ett par från crocs som alltså är sådana sandaler med kardborr och de passar ju men är inte så bekväma.
Får ofta skav på tårna. Jag har breda fötter med höga vrister och korta tår, helt hopplöst..