Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det händer konstant här med bebis strumpor, väldigt irriterande
och @Tassetass - dagens tips är Tvättpåsar Mvh/BeentheredonethatDet händer konstant här med bebis strumpor, väldigt irriterande
Då skulle du bo här. Det är YTTERST sällsynt att man möter en annan människa i skogarna här omkring...... OM jag skulle möta någon så hälsar jag självklart.Jag hatar det. Jag går i skogen för att få vara ifred med mina egna tankar. Jag har liksom inga förväntningar om att jag ska vara den enda människan som är ute och går på stigarna men jag orkar inte vara trevlig och hälsa på alla jag möter.
Jag har ett jobb där jag behöver vara supersocial så på fritiden tycker jag det är skönt att bara vara själv, lyssna på musik i hörlurar och vara inne i min egna bubbla och slippa ha mänsklig kontakt.
Undantaget är om jag möter några med en glad hund som vill hälsa, då har jag inga problem att stanna och prata. Annars brukar jag faktiskt bara gå rakt förbi de jag möter utan att ta ögonkontakt.
Vore inte det bästa att ni skaffade hörlurar åt båda två?Det är hans största intresse och han kan absolut spela och har sänkt volymen på förstärkaren, men han spelar hela tiden och kan hålla på hur länge som helst. Sonen spelar dessutom Fortnite i rummet bredvid.
Sonen har lurar, han hade de bara inte i nu och i vanliga fall så stör inte spelet så värst mycket, men lurar till gitarren är absolut en idé.Vore inte det bästa att ni skaffade hörlurar åt båda två?
Jamen verkligen! Sådär kan du ju inte leva.men lurar till gitarren är absolut en idé.
Då är det nog roligare i mitt flöde.En bekants inlägg på fb förstör hela morgonen. Hon delade svammel från nån man som tyckte man - män - skulle vårda och hylla kvinnan som fick leva med sina ärr och sin kamp för sitt utseende hela livet efter baranafödandet. Tala om för henne att hon var vackrare än någonsin.
Jag spyr