Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min Mb Crohns som bråkar rejält just nu . Kan inte äta nåt utan magont och behöva springa på toa ganska direkt efter.
Alla mina värden har varit fina hittills, även värdena för medicinen. Men just nu är det skit....Skrik åt din läkare att nu är det dags för sprutor! Du kan ju inte ha det så här
Alla mina värden har varit fina hittills, även värdena för medicinen. Men just nu är det skit....
Har varit symtomfri länge, men nu känns det som det går åt fel håll. Får ringa sjukhuset på tisdag om det inte är bättre då.Värdena kan vara ok för att du inte varit dålig så länge... men du ska ju vara symptomfri på medicinen. Jag har praktiskt taget inga symptom på sprutorna...
Tvångsmässigt? Det normala på mina skogspromenader är iallafall att heja på de jag möter. Idag, på 12 km mötte jag två. Skulle jag låtsas som om jag inte såg dem? Tittat åt andra hållet?Människor som tvångsmässigt måste heja när man passerar varandra på skogspromenader. Låt mig vara! Jag går i skogen för att få vara ifred, inte för att traska på nån jävla hej-hej-hej-turné.
Jag hejar alltid på folk . Tycker det är trevligt .Människor som tvångsmässigt måste heja när man passerar varandra på skogspromenader. Låt mig vara! Jag går i skogen för att få vara ifred, inte för att traska på nån jävla hej-hej-hej-turné.
Jag hejar på alla jag möter om jag är på landet. Kör jag på småvägar hälsar jag på mötande bilar och traktorer.Tvångsmässigt? Det normala på mina skogspromenader är iallafall att heja på de jag möter. Idag, på 12 km mötte jag två. Skulle jag låtsas som om jag inte såg dem? Tittat åt andra hållet?
Tvångsmässigt? Det normala på mina skogspromenader är iallafall att heja på de jag möter. Idag, på 12 km mötte jag två. Skulle jag låtsas som om jag inte såg dem? Tittat åt andra hållet?
Jag hejar alltid på folk . Tycker det är trevligt .