När jag kör 90 på 90-väg, eller motsvarande, och blir omkörd
Öh... är det fin väg och jag är i rätt bil kan det nog vara jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt inte provat något billigare märke/modell som jag tycker håller måttet när det kommer till snabbhet/upplösning och även bildkvalitet från kameran. Har ett par bekanta som talar varmt om Xperia men det är verkligen skittelefoner i jämförelse.Jag hade alltid iPhone förut, men insåg att jag fasen vägrar betala så mycket för en telefon, som dessutom håller max 2-3 år. Bytte märke till oneplus och är nöjd!
Vem fan skulle köpa en tv för 15k som hade förväntad livslängd på tre år? Galenskap!
Har en sådan 70-väg när jag kör hem från jobbet. Där jag ska byta till vänsterfil, vissa dagar är det totalt omöjligt.När jag kör 90 på 90-väg, eller motsvarande, och blir omkörd
Och idag är det jag som tagit med mig nämnda kakor. Jag vill äta hela paketet på en gång idag också.Att min kollega tagit med sig kakor som är så vansinnigt goda att jag helst skulle vilja sätta i mig hela paketet på en gång. Men det kan jag ju inte.
Jag får stötar av allt.
Så fort jag tar i något (bilen, stolen, datorn...), eller någon rör mig -så smäller det till!
Då behöver du antistat-skor ! Jag fick stötar av ALLT på jobbet, och jag menar ALLT. Dörrhandtag, min dator, andra människor, osv osv osv. Skaffade antistat-skor och har inte fått en enda stöt sedan dess - HELT otroligt !!Jag får stötar av allt.
Så fort jag tar i något (bilen, stolen, datorn...), eller någon rör mig -så smäller det till!
Jag stör mig på att få svar på frågor jag inte ställt och dessutom i förmanande syfte. Att jag frågade om jag borde skämmas för att jag inte gillar en häst och fick till svar att jag måste sluta vara dum mot hästen. Typ. Nej då. Jag fick massvis med bra svar! Men just dessa störde jag mig på, som ville få till att jag var värsta hästmisshandlaren.
Hur många trådar ska du bearbeta det där i? Om du vill prata om samtalstonen på buke är det bättre att starta en tråd om det på underforumet som heter Bukefalos. Att skriva om det i diverse trådar på Allmänt är ingen bra idé.Jag stör mig på att få svar på frågor jag inte ställt och dessutom i förmanande syfte. Att jag frågade om jag borde skämmas för att jag inte gillar en häst och fick till svar att jag måste sluta vara dum mot hästen. Typ. Nej då. Jag fick massvis med bra svar! Men just dessa störde jag mig på, som ville få till att jag var värsta hästmisshandlaren.
Prova reklamera! Gjorde det senast igår. Fick en skor som hade en spik genom sulan. Drog ut den, bad om kompensation. Skulle få 50 spänn och var nöjd. Då får jag ett mail om att jag får tillbaka hela kostnaden + en del av frakten + en rabattkod på 50kr.Att skorna jag köpte på sellpy är så slitna inuti att jag inte kan använda dem
Skorna kostade 35 kronor, så känns inte värt detProva reklamera! Gjorde det senast igår. Fick en skor som hade en spik genom sulan. Drog ut den, bad om kompensation. Skulle få 50 spänn och var nöjd. Då får jag ett mail om att jag får tillbaka hela kostnaden + en del av frakten + en rabattkod på 50kr. Visa bifogad fil 28278
Köpte du fler grejer? Annars är ju frakten rätt dyr också?Skorna kostade 35 kronor, så känns inte värt det