Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela helgen, ändrar jag fb flödet till senaste så får jag inte upp några inlägg alls och fb tycker jag ska lägga till fler vänner
Hela helgen, ändrar jag fb flödet till senaste så får jag inte upp några inlägg alls och fb tycker jag ska lägga till fler vänner
Min har också betett sig lite märkligt på senaste och just nu ligger hela sidan nere, så de har nog haft lite problem rent generellt de senaste dagarna.Exakt så hade pappa det häromdagen, skumt!
Har du ingen slags kvitto som du kan visa upp för djurparkerna, så kanske de kan vara snälla och ge dig nya kort? Vissa företag godtar till och med kontoutdrag som kvitto. De borde ju kunna avaktivera de gamla korten på något vis tänker jag, ifall de nu skulle vara oroliga för att du ljuger och försöker få dubbla kort. Så har jag gjort när jag tappat bort presentkort någon gång i alla fall!På att två nyinköpta årskort till en djurpark spårlöst försvunnit i vårt hem! Har inte mycket pengar över till nöje, men dessa kostade jag på mig och nu kanske jag måste köpa två nya
Tyvärr inte, har köpt dem via mitt jobb, men ska koll med dem så fort de har öppet igen nästa vecka... känner mig såå dum!Min har också betett sig lite märkligt på senaste och just nu ligger hela sidan nere, så de har nog haft lite problem rent generellt de senaste dagarna.
Har du ingen slags kvitto som du kan visa upp för djurparkerna, så kanske de kan vara snälla och ge dig nya kort? Vissa företag godtar till och med kontoutdrag som kvitto. De borde ju kunna avaktivera de gamla korten på något vis tänker jag, ifall de nu skulle vara oroliga för att du ljuger och försöker få dubbla kort. Så har jag gjort när jag tappat bort presentkort någon gång i alla fall!
Fan vad ruttet!På att jag upptäckt att två i övrigt väldigt fina personer i min närhet börjat bete sig ganska illa mot "servicepersonal" (allt från taxichaufförer till servitörer), och att det i båda fallen kan länkas till att de börjat tjäna rätt bra med pengar samt lagt sig till med en viss sorts livsstil...
Så gör min fb nuHela helgen, ändrar jag fb flödet till senaste så får jag inte upp några inlägg alls och fb tycker jag ska lägga till fler vänner
Fast det här tror jag inte är pengarnas fel. Utan snarare deras rätta personligheter lyfts fram på ett annat sätt i ljuset.På att jag upptäckt att två i övrigt väldigt fina personer i min närhet börjat bete sig ganska illa mot "servicepersonal" (allt från taxichaufförer till servitörer), och att det i båda fallen kan länkas till att de börjat tjäna rätt bra med pengar samt lagt sig till med en viss sorts livsstil...
Jag vet! Jag är så sjukt besviken och försöker så gott jag kan att markera att det inte är okej någonstans. Den biter bättre på den ena än den andra...Fan vad ruttet!
Nja, det är människor som jag till stor del vuxit upp med så jag känner att jag har rätt bra koll på hur de är. Åtminstone i den ena personens fall är det den ökade inkomsten, och den livsstil samt nya umgänge som det medfört, som gjort att saker och ting har förändrats. Men i det andra fallet är det nog lite som du säger, ett personlighetsdrag som funnits där hela tiden men kommer fram på ett annat sätt nu. Väldigt tråkigt oavsett!Fast det här tror jag inte är pengarnas fel. Utan snarare deras rätta personligheter lyfts fram på ett annat sätt i ljuset.
Det är ändå inte pengarna i sig utan det ligger annat bakom. Jag menar alla som får det bättre ställt ekonomiskt blir inte idioter (säger inte att du påstår det heller!) men det som blir är att ens rätta personlighet visas när man får friheter. Lite som att man ska titta efter hur en person behandlar sina ”undersåtar” visar hur man egentligen är.Jag vet! Jag är så sjukt besviken och försöker så gott jag kan att markera att det inte är okej någonstans. Den biter bättre på den ena än den andra...
Nja, det är människor som jag till stor del vuxit upp med så jag känner att jag har rätt bra koll på hur de är. Åtminstone i den ena personens fall är det den ökade inkomsten, och den livsstil samt nya umgänge som det medfört, som gjort att saker och ting har förändrats. Men i det andra fallet är det nog lite som du säger, ett personlighetsdrag som funnits där hela tiden men kommer fram på ett annat sätt nu. Väldigt tråkigt oavsett!
Hmm, ja jag förstår hur du menar och det ligger nog något i det. Tyvärr.Det är ändå inte pengarna i sig utan det ligger annat bakom. Jag menar alla som får det bättre ställt ekonomiskt blir inte idioter (säger inte att du påstår det heller!) men det som blir är att ens rätta personlighet visas när man får friheter. Lite som att man ska titta efter hur en person behandlar sina ”undersåtar” visar hur man egentligen är.