Har du 20 fönster?Igår putsade jag ett fönster Det var nästan roligt för jag bytte till vintergardinen samtidigt. Bara 19 kvar...
Jag har ett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du 20 fönster?Igår putsade jag ett fönster Det var nästan roligt för jag bytte till vintergardinen samtidigt. Bara 19 kvar...
Har du 20 fönster?
Jag har ett.
Ja tyvärr... Inte en bra kombination med flugskit. Glömde även räkna 4 små 50x50 fönster. Så 24 totalt som borde putsas.
Du kan få hjälpa mig när du är klar med ditt enda Men det är kassettfönster så bara 2 sidor på varje!
Problemet är snarare att skiten sitter så att det är fruktansvärt svårt att få bort men ska inhandla t-röd!Ja tyvärr... Inte en bra kombination med flugskit. Glömde även räkna 4 små 50x50 fönster. Så 24 totalt som borde putsas.
Du kan få hjälpa mig när du är klar med ditt enda Men det är kassettfönster så bara 2 sidor på varje!
@Kethets tips är att använda lite t-röd i vattnet. Spriten gör att ränderna ångar bort typ.
Jag gnuggar först med en trasa eller svamp med rengöringsmedel, typ som dammtorkning. Då blir även karmarna tvättade. sen när det värsta löst upp sig så blir det vanlig fönstertvätt.Problemet är snarare att skiten sitter så att det är fruktansvärt svårt att få bort men ska inhandla t-röd!
Hakar på den här tråden så kanske jag får något gjort här hemma
Men har alla fall städat lite i hallen och vardagsrummet idag, måste hitta en förvaring för alla 511 filtar. Just nu ockuperar de halva soffan och hamnar konstant på golvet.
Har funderat på något sådant, helst skulle jag ha en kista stor nog för alla filtar och med platt lock så den funkar som rumsbordJag har en trälåda som vi slänger filtar i, det ser tilloch med snyggt ut när de ligger huller om buller i den. Eller en korg?
Det är rätt jobbigt med kista som rumsbord, hade en brudkista som bord det ett tag, innan jag köpte ett rumsbord. Att inte få plats med knän/ben under bordet är rätt störande när man har för vana att käka i vardagsrummet...Har funderat på något sådant, helst skulle jag ha en kista stor nog för alla filtar och med platt lock så den funkar som rumsbord
Hmm där sade du nåt. Det har jag inte tänkt på alls, men ja det skulle vara rätt störande att inte kunna ha benen under bordetDet är rätt jobbigt med kista som rumsbord, hade en brudkista som bord det ett tag, innan jag köpte ett rumsbord. Att inte få plats med knän/ben under bordet är rätt störande när man har för vana att käka i vardagsrummet...
Jag har en Malm förvaringslåda med skjutbart lock. Har lite pärmar och pysselgrejer i den. Rätt liten men jag bor litet så har inte plats för ett normalt soffbord. Den funkar nog för filtar också fast inte för tjocka.Har funderat på något sådant, helst skulle jag ha en kista stor nog för alla filtar och med platt lock så den funkar som rumsbord