Det har ju jag med, inte fan arbetar jag på bättre för detJag har F-skatt så det är bara att hyra in mig!
/kastaren
Och hualigen för att nån annan ska kasta mina saker, då kan ju nått som är bra att ha försvinna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har ju jag med, inte fan arbetar jag på bättre för detJag har F-skatt så det är bara att hyra in mig!
/kastaren
Jag har F-skatt så det är bara att hyra in mig!
/kastaren
Det har ju jag med, inte fan arbetar jag på bättre för det
Och hualigen för att nån annan ska kasta mina saker, då kan ju nått som är bra att ha försvinna
Hade ju vart mer spännande om han inte hade bett dig städa utan att du hade gjort det på eget bevågJag har faktiskt gått igenom särbons skafferi och kryddskåp ett par saker var jag lite osäker på så de hamnade i en hög som han fick gå igenom, resten som var skräp åkte väck. Han hade inga protester (och ja, han hade givetvis bett mig städa i skåpen)
Hade ju vart mer spännande om han inte hade bett dig städa utan att du hade gjort det på eget bevåg
Här är det gjort en liten röjning...
Började med att ta ut dammsugaren för att dammsuga (den delar förråd med annat diverse...) och ser plötsligt en låda med bokstavskex - so far so good . Inser i samma stund att BARNET inte har ätit sånna på minst 4 år - mycket riktigt, utgångsdatum var 2010 ...
Så började min genomgång av torrvaruförrådet, hittade en och annan "godbit"
Nu är det städat och genomgånget + att jag har dammsugit . Nu kaffe...
Jag är stolt som en tupp - trots att både Sällskap och Hund-Pyssling bara ville leka, så har jag frostat av frysen! (Första gången på 4 år )Men hörrni, nu har vi inte städat sen i oktober förra året
Idag tog jag mig samman och gjorde en dammtorkning och dammsugning... *det är ju ändå så kallt ute*
Har ni städat ut julen ännu?
Jag har min kvar till minst tjugondedagKnut, då börjar jag lite försiktigt att städa ut pö om pö
Ska jag behöva städa igen!?!?!
Tja, det skulle behöva röjas ordentligt här igen(/fortfarande...)
Det enda juliga som kom fram var ljusslingan på balkongen (får vara kvar till i vår), snöfling-stjärna och advenststaken, då jag har nya möbler sen förra året så fick inte granen så bra plats, så jag skippade den... Firade ändå inte julen här hemma.
Å jag älskar domherrar@Scata: Jag dammtorkade spontant koppargrejorna vid vedspisen alldeles nyss! sopar kring spisarna gör jag varje dag, det blir så skräpigt annars.
Julen har lite rester kvar, lite glittergirlanger i några av gardinerna (jag älskar glitter men orkar inte med julgran -> glittret hänger över gardinerna). Gardinen i matlagningsköket får sitta kvar vintern ut. Den är fin och det är inga tomtar på den utan domherrar.
Blev du så där bara för att jag nämnde ordet städa eller tycker du inte OM gröt
Ska jag behöva städa igen!?!?!
Tja, det skulle behöva röjas ordentligt här igen(/fortfarande...)
Det enda juliga som kom fram var ljusslingan på balkongen (får vara kvar till i vår), snöfling-stjärna och advenststaken, då jag har nya möbler sen förra året så fick inte granen så bra plats, så jag skippade den... Firade ändå inte julen här hemma.
Å jag älskar domherrar
Jag pyntar med massa domherrar i köket varje jul, både i garn och i porslin - jag ÄR inte bara en pippi, utan en pippi som fått pippi på pippi...
Alltså, jag tänkte på den här tråden häromdagen, men tyckte att det kunde vänta... Och så kommer du här och drar upp den...Blev du så där bara för att jag nämnde ordet städa eller tycker du inte OM gröt