Igår sanerade jag toaletten... dvs kröp på golvet för att komma åt de j-la listerna min toa är minimal... det är ändå inte en fördel (mindre yta) när man ska städa för man kommer inte åt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch påminn mig inte om badrummet. Mitt är också rätt trångt. Krångligt att städa. Jag har nog inte storstädat det sen jag flyttade in. Dammet är liksom fastgrott på vissa ställen. Har funderat på att anlita Rut för en storstädning men känner mig snål/fattig/sparsam.Igår sanerade jag toaletten... dvs kröp på golvet för att komma åt de j-la listerna min toa är minimal... det är ändå inte en fördel (mindre yta) när man ska städa för man kommer inte åt!
Usch påminn mig inte om badrummet. Mitt är också rätt trångt. Krångligt att städa. Jag har nog inte storstädat det sen jag flyttade in. Dammet är liksom fastgrott på vissa ställen. Har funderat på att anlita Rut för en storstädning men känner mig snål/fattig/sparsam.
Cillit Bang skumspray funkade inte på mitt badkar. Jo det mesta gick bort men jag fick ta en annan spray efteråt och använda skurborste för att få bort resten.Jag använde ångtvätt (snorbilligaste från Biltema) och Viledas Actifibre-trasa. De i kombination med Cillit Bang gjorde det hela genomförbart. Speciellt trasan måste jag berömma, den var verkligen bra.
Cillit Bang skumspray funkade inte på mitt badkar. Jo det mesta gick bort men jag fick ta en annan spray efteråt och använda skurborste för att få bort resten.
Jag använde ångtvätt (snorbilligaste från Biltema)
Åh rensning är alltid kul hade själv behövt göra det. För innerst inne, vem behöver en (!) mugg som det står sexbomb på? den är visseligen placerad högst upp i skåpet med allt annat skit som "kan vara bra att ha nån gång..." tillsammans med de där kakfatet som är för otympligt och teburken med krävande lock typ... kanske borde köra en rensning jag med hör jagIdag är det skåprensning i köket: Vad som ska säljas på auktion, vad som ska vara kvar i sagda skåp och vad som ska vara kvar och förvaras någon annanstans.
Åh rensning är alltid kul hade själv behövt göra det. För innerst inne, vem behöver en (!) mugg som det står sexbomb på? den är visseligen placerad högst upp i skåpet med allt annat skit som "kan vara bra att ha nån gång..." tillsammans med de där kakfatet som är för otympligt och teburken med krävande lock typ... kanske borde köra en rensning jag med hör jag
Här är den rätt bred tyvärrDet som inte används åker ut direkt här. En del, men det är ytterst få, saker behålls av sentimentala skäl.
"Bra att ha" är en extremt snäv definition i det här huset
Du och jag Trott - du och jagHär är den rätt bred tyvärr
Här är den rätt bred tyvärr
Du och jag Trott - du och jag