Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Snurrfian Här skrev jag också om Lilltess ca kl 16.37 #493, före det inlägget du citerade
Här inlägg #421
..är före det inlägg #493 ett försök av mig att få fram mer av lilltess. Det kanske inte var så tydligt, så det är därför du missade det
Ville bara visa att det inlägget du hittade inte var det enda
Spionen borde vid detta laget kunna veta följande:
Om paket har delats ut( till vem?) samt även paketens innehåll(?) och resultat(?)
Vilka siaren siat
Vem ulvarna försökte käka
Vem/vilka ängeln skyddat
siaren borde veta om 2 deltagares färg!
Jag har verkligen försökt hitta de teorier som skulle kunna ge belägg för dessa kunskaper, men har inte träffat på dem än....?
Hm i de lugnaste vatten simmar de hårigaste fiskarna...
Jag är ledsen @quarter4ever men dina intrasslade svar när någon ställer frågor tillbaka gör att min röst hamnar på dig idag.
Snurrfian röstar på Quarter4ever
Jag vet inte om jag hinner in igen innan DL så jag lägger en säkerhetsröst nu för att inte missa åtminstone!
Den som sticker ut mest idag är Dentaku, hon verkar försöka hitta teorier där de inte finns, otroligt tunna och knepiga. Det gör att jag tror att hon är ulv som sitter på facit men försöker hitta på teorier om goda.
Snurrfian röstar på Dentaku
Det här känns som en ulv som tror att den skriver i lyan och jag tänker ändra min röst!
Snurrfian ändrar sin röst till Lilltess, Snurrfian röstar på Lilltess
HA Så kan det gå när man har bråttom! Fast frågan är om det tar oss så mycket framåt idag, förutom att det nästan godförklarade Cirkus om det inte är en djävulusisk plan från lyan allt från början... Lita inte på någon!!!
Jag kan inte låta bli att titta på den som röstade på Lilltess igår...
Det skulle kunna vara en kombination av de båda... Det var en tabbe men hon ville av någon anledning bli utröstad... Och som sagt, kommentaren om Cirkus går åt båda hållen...
Var inte det ganska glasklart? Jag misstänker Dentaku, Lilltess skriver:
Jag försöker få något svar på vad hon menade, när det uteblev så tolkade jag det som om hon gjorde en tabbe/planerat misstag för att vilja åka ut, men att hon var ulv tvekade jag aldrig om.
Det som slog mig nu när jag gick tillbaka och hämtade hennes kommentar är att @bollen__ och @Dentaku gillar den? Varför? Och nu hittade jag även bollen_s kommentar:
Tror hon också att de är i lyan och skriver? Den missade jag helt igår för att vara ärlig, nu gick min ulvradar igång!
ja den glömde jag!Samt om röstfifflaren har gett någon en extra röst och vem den isådanfall röstade på
Jag tror du lägger för stora växlar för att tolka folks val av tider att skriva inlägg och följa leken, folk har ett liv också och följer leken när de kan och det passar, ulvar som goda. Leken är för de flesta en kul grej, inte livetMin reflektion här på morgonkvisten är stor förvåning över att det beskedet att Shaggy käkades, som var tvillings, inte fick några andra tillmälen än att skoja med LL? Var är teorierna?
Och de som var inne tidigt och skrev OT kanske var det för att bevaka att deras käk gick vägen denna gången? Den tanken måste jag fundera på...
Själv satte jag igång att titta på tidigare röster och nagelfara vissa användares inlägg, direkt efter att ha sammanställt en aktuell lista över röstningarna så här långt, hoppas att fler är på g med att börja sammanfoga händelserna nu
Vad tror du om Lobelia roll?
Låter ganska logiskt att brevbäraren har delat ut ett paket. Men frågan är om det är en sia, en extra röst, en spionrad, ett beskydd
Jag tror du lägger för stora växlar för att tolka folks val av tider att skriva inlägg och följa leken, folk har ett liv också och följer leken när de kan och det passar, ulvar som goda. Leken är för de flesta en kul grej, inte livet
Jag är lite velig när det gäller lobelia, vacklar lite mellan att tro att hon är god och att hon är ond finns bååååde sådant som talar för och emot henne. T.ex så kan jag nämna ulvarnas val av shaggy. Shaggy misstänkte @Lobelia. Kan ulvarrna ha käkat shaggy för att sprida misstankar dit? Det talar för att Lobelia är god. Å andra sidan kanske shaggy blev käkad för att hon var ulvar på spåren, t.ex lobelia? det är ju också mycket troligt att käkningen av shaggy inte hadde ett dugg med lobelia att göra. Det här var bara ett exempel finns annat kring lobelia jag tycker är likadant "å ena sidan å andra sidan osv".
Allmänt; Brevbäraren delar fortfarande ut paket på dagarna nu gör ni precis som i föra leken och pladdrar om nätterna Mitt huvud är snurrigt så det räcker hörrni
Håller med. Dessutom bör en vara försiktig med att teoria om shaggys tvillingroll. Det är dumt att hjälpa ulvarna att gissa vem som är den kvarvarande tvillingen.
Och vad är det för märkligt med en snabb skämtsam OT replik till LL?Lobelia har också varit inne men även hon endast skämtat kort med LL , också en reaktion jag tycker är märklig!
Det känns verkligen som man vet mindre och mindreJag känner mig verkligen tillbaka på noll inför den här omröstningen, efter att ha haft ett par klara teorier igår. Det känns hur rörigt som helst!
Glömmerallt jag har svårt att bilda mig en uppfattning om glömmerallt, hade velat se hur hon skulle ha röstat igår. Det hon kommenterade inatt känner jag att jag håller med om i stort. Dock som jag skrev tidigare så hittar jag ingen anledning att misstänka Dentaku, men glömmerallt verkar inte riktigt säker heller på om hon misstänker både Dentaku och Lobelia eller bara en?! Samtidigt tycker hon att det är märkligt att en god skulle tycka det var bra att rösta efter en tunn teori – jag tycker ju att det var bra att lilltess skrev som hon gjorde för att jag misstänkt lilltess och det blev mer att lägga till misstankelistan. Om glömmerallt vet jag inte vad jag ska tänka.
.
Det känns verkligen som man vet mindre och mindre
Jag har mina teorier om vem som är kvarvarandevtvilling och lite mer eller mindre underbyggda gissningar av andra roller. Jag skriver många tankar men allt delar jag inte med mig av. En del för att jag vill se mer och annat för att det inte gynnar den goda sidan eller rent utav kan gynna ulvarna.Håller med. Dessutom bör en vara försiktig med att teoria om shaggys tvillingroll. Det är dumt att hjälpa ulvarna att gissa vem som är den kvarvarande tvillingen.
Har kikat lite på röstningen och det känns som en uppenbar tabbe av lilltess. Q får plus i kanten för att hon var först att reagera på inlägget och Bollen får detsamma för hon var först att rösta. I övrigt känns det svårt att dra några slutsatser du ulvarna troligen upptäckte misstaget snabbt.
Har även kollat lite på diskussionen mellan @Mirtai och @Dentaku. Spontant förstår jag Mirtais tanke och jag tycker Dentaku övereagerar lite på ordval(som dessutom inte kom från början utan när mirtai försökte/förenkla/förtydliga eller vad hon nu gjorde) känns som typisk hämndröst från Dentakus sida. Hämndröster är ofta lite ulvigt tycker jag men jag tycker dentaku känns rätt mycket som i föra leken då hon var god och jag tror hon hämndröstade där också? Skulle inte förvåna mig om båda var goda även om någon givietvis kan vara ond. Tror inte de är ulvar ihop.
Men är tvillingen farlig för ulvarna nu när det bara finns en av dom kvar?
Och om ja, på vilket vis?
Nej ang tiderna har jag inget att säga, jag vet precis hur det är att vara upptagen IRL, har väl tom skrivit till dig idag att jag tror du jobbar och har svårt med tid att lägga in teroriinlägg då, samt välkomnade ett rejält sådant senare idag?Jag tror du lägger för stora växlar för att tolka folks val av tider att skriva inlägg och följa leken, folk har ett liv också och följer leken när de kan och det passar, ulvar som goda. Leken är för de flesta en kul grej, inte livet