Vad tror du om Lobelia roll?
Låter ganska logiskt att brevbäraren har delat ut ett paket. Men frågan är om det är en sia, en extra röst, en spionrad, ett beskydd
Tror du bara ett paket?
Det har funnits två tillfällen att dela ut nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror du om Lobelia roll?
Låter ganska logiskt att brevbäraren har delat ut ett paket. Men frågan är om det är en sia, en extra röst, en spionrad, ett beskydd
De två som jag har reagerat mest på idag är
Dentaku
1. Jag tror att hon inte ville följa med i "drevet" mot Q4 för att ibland kan man bli misstänkt bara för man röstar på samma som majoriteten av de andra.
2. Jag tror hon valde mig för att jag är en lätt spelare att rikta misstankar mot.
3. För att hennes teori inte håller om att min motivering skulle vara tunn. Vems teori första DL är inte tunn? Fortsättning följer ang Dentaku. Dock har jag märkt att jag lätt snöar in mig så måste vara öppen för annat.
Artline
Egentligen vill jag inte skriva så mycket om artline innan hon bemött mina tankar ang hennes teoriinlägg. Men det som gör mig lite misstänksam är även det som jag skriver i citatet nedan. Ett sånt stort hål i en teori känns skumt. Men som sagt fram tills hon har bemött mina tankar så lämnar jag detta.
Hahahahaha. Det var klockrent! Ulvar är inte som riktigt folk!
Annars kan jag rösta på cirkus med en astunn teori så kan ni sätta igång mot mig?
Asså som jag formulerar mig. Asså jag har läst igenom, jag tänkte att jag har läst igenom och jag har tidsbrist. Ser att ett par har reagerat på cirkus och jag håller med att hon känns skum. Men den teorin känns tunn och då kommer säkert jag bli misstänkt. Men jag får köra på en lövtunn teori idag då jag absolut inte har tid.
Jag tycker att cirkus verkar skum och tror att lobelia? Har rätt med hennes misstankar. (Som sagt jag har ingen tid nu och såhär får det bli idag)
Lilltess röstar på cirkus
Tror du bara ett paket?
Det har funnits två tillfällen att dela ut nu.
det har ju varit två nätter eller missförstod jag dig nuFörsta natten
Precis! Hon gjorde ju några försök att skoja bort det. Enda chansen att alls lyckas med det är ju faktiskt att också rösta på cirkus
precis där kan man verkligen tala om att flyta med och flyga under radarnÖ h t upplevde jag Lilltess som en mycket vag spelare när jag läste genom hennes inlägg. Teoriandet känns mest för syns skull och är inget som hon driver särskilt hårt.
Först tolkade jag hennes inlägg som att det skrivs så lövtunna teorier om alla att hon kunde skriva en på Cirkus så vi andra kunde gått på henne för det.
det har ju varit två nätter eller missförstod jag dig nu
första käket misslyckades ju
det har ju varit två nätter eller missförstod jag dig nu
första käket misslyckades ju
jo i det avseendet att det kan ha delats ut två paket -ett per DL sas- sedan är det ju inte säkert att det är så.Att käket misslyckades har väl inget att göra med hur många paket som delats ut?
Ja det har varit två nätter. Men i inlägget jag svarade på så pratades det om första natten
Angående att ulvar skulle käka någon som verkar vara på krigsstigen mot en ulv så tror jag de oftast undviker det, det blir garanterat misstänktAh, det! Sannerligen =
Nej, jag tror inte att vi kommer hitta något matnyttigt i Shaggys teorier, hon käkades nog för att hon var god, inte för att hon var något på spåren. Jag uppfattade det definitivt inte som att hon var på vippen att lyckas starta ett drev mot någon spelare, så jag har svårt att tänka mig att ulvarna skulle känna sig specifikt hotade av henne.
Angående att ulvar skulle käka någon som verkar vara på krigsstigen mot en ulv så tror jag de oftast undviker det, det blir garanterat misstänkt
Är Park-Polio släkt med Mark-Polio?Ikväll gästas vi av ingen mindre än Park-Polio och jag hoppas att ni inte bara sjunger med i hans "plaska och bada i pina colada" utan faktiskt köper drinken och dricker den. Med det är baren öppen natten lång!
20,43 Mirtai röstar på quarter4ever
Den jag tycker sticker ut mest såhär långt är Quarter4ever. Det blir konstiga resonemang och hen trasslar in sig mer och mer när någon ifrågasätter.
21:18 Lilltess röstar på quarter4ever
Enligt tidigare teori om att jag tror att Q4 blev lite svitt när snurrfian nämnde att de som satt i baren kanske var några fartdårar..
21:22 Artline röstar på Quarter4ever.
Hon verkar lite för självsäker med tanke på att vi än inte vet så mycket.
21:28 Snurrfian röstar på Quarter4ever
dina intrasslade svar när någon ställer frågor tillbaka gör att min röst hamnar på dig idag.
21:51 Matmissbrukaren röstar på Quarter4ever
Den enda som sticker ut är Q4. Lite osäker på henne är jag om hon är ond men just nu är det den enda som jag reagerat på. Hon har lite desperat letat ulvar och kastar ut misstankar här och var och sen trasslar hon in sig i sina svar när hon får frågor från dom hon blev misstänkt mot.
Det är dl1 och det jag får gå på idag.
22:00 cirkus röstar på qarter4ever
jag måste rösta nu och jag tycker allt att quarte4ever är den som stuckit ut mest och inte heller försvarat sig riktigt. Jag tycker det luktar fartdåre
Jag gillar inte drev, men så får det bli idag
Om man tittar på motiveringarna till rösterna på q4e är det ju Lilltess röst som sticker ut. De övriga rösterna tycker jag innehåller ungefär samma teori om varför q4e känns skum, medans Lilltess använder något helt annat och för mig känns det skumt. Jag håller med @Dentaku där.
..är före det inlägg #493 ett försök av mig att få fram mer av lilltess. Det kanske inte var så tydligt, så det är därför du missade detJag som bara är med i min andra lek (och inte var med så länge i den första!) undrar vad du menar med att du är en lätt spelare att rikta misstankar mot? Varför skulle du vara det?
Jag tänker att i jämförelse med hur Q spelade så var ju hon mycket lättare att rikta misstankar mot, vilket vi ju också såg i röstningen. Men om jag spelar med Q i en tredje lek så vet jag ju att hon verkar spela likadant varesig hon är god eller ond, är det det du menar med att det är lätt att rikta misstankar mot dig också?