Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
absolut inget, gör själv sådana till sidekickarna ibland:)
Det märkliga är när inget annat av substans kommer i egna inlägg som för leken framåt!
Varför i hela fridens namn skriver du att det är märkligt, ägnar två inlägg åt det? Det jag citerade och ett förtydligande när du citerar det jag skrivit, ett totalt uppenbart OT skämt.

Det är ju lustigt att både du och jag funderar på den där rösten på mig, men i olika ljus. Jag undrar ju varför hon valde just mig, var det för att misstänkliggöra dig som också röstat på mig? Eller var det för att misstänkliggöra mig? FAN vad jobbigt
Vi kan väl enas om att Bollen_ är skum?

Shaggy var så pass oaktiv första dagen att jag är tveksam till att hon skulle fått ett paket med en sia. Borde inte brevbäraren vilja ha lite mer att gå på innan den delar ut ett sådant paket? Att dela ut en sia för att vara säker på att hinna dela ut den? Visst, men den borde isåfall gå till någon mer aktiv?

Jo absolut!
Men jag undrar ju varför i hela friden lämna ett testamente med 4 pers om man inte är säker på nån av dom? Samtidigt borde hon ju varit tydlig mot EN om hon visste nåt. Jag släpper hennes testamente. Jag bara ville kolla upp lite

Lobelia och cirkus ställer till det rejält i min hjärna. Jag får inte ordning på någon av dem! Dessutom känns båda som duktiga och rutinerade spelare så jag känner ett behov att tolka allt de skriver med extra försiktighet - och det gör inte det hela lättare.
Tack för komplimangen, men jag är bara snäppet över nybörjare :)

@cirkus

Jag vet att jag är lite "blek" som du skriver men jag skrev i anmälningstråden att det skulle bli mindre aktivitet från min sida i denna leken. Sedan tycker jag det är en skum lek som är svår att få grepp om.
Igår var det bara en enda röra kring dig, Dentaku och Lobelia och idag känns det som bortblåst av er allihopa. Jag säger inte att ni inte misstänker varandra längre men det känns en aningens skumt ändå.

Jo absolut!
Men jag undrar ju varför i hela friden lämna ett testamente med 4 pers om man inte är säker på nån av dom? Samtidigt borde hon ju varit tydlig mot EN om hon visste nåt. Jag släpper hennes testamente. Jag bara ville kolla upp lite

Alltså shaggy kan väl inte ha vetat att hon skulle åka ut så det var kanske inte menat som testamente?

Kolla upp är bra jag har också funderat över det där en del men det enda jag kom fram till var att de troligtvis inte är den kvarande tvillingen. (Brilliant slutsats, helt extraordinär! :laugh:)

Jag menade inte alls att klaga på din aktivitet och det är tråkigt att du känner så. Det jag menade var att jag kände mig kluven till dig och ville ha mer att gå på för att jag är osäker.

Det är många jag är osäker på men att känna mig mer säker på dig känns viktigare eftersom det är dig jag röstade på igår.
Det är fler än du som klagat på min aktivitet, jag vill liksom markera och det rätt hårt att jag inte anser det okej att klanka ner på folks aktivitet så länge de är någorlunda aktiva, tror att det är minst 3 som klagat hittills. Jag kommer att ha varierande aktivitet beroende på hur livet ser ut, det gäller säkert alla andra också. Det är en lek och inte ett jobb med strikt närvaro koll.

Jo absolut!

Kan det inte bara ha varit så att hon samlade tankarna när hon hade tid?

Ja det kan vi! Ska vi rösta på henne O_o ?

(he he, nu får jag Niyama/Matmissbrukaren flashback i Ivanoe leken)
Skämt å sido, det ligger närma till hands, men du ligger också på listan- helt avskriven är du inte. Idag har jag dock haft tid att tänka på mer än att hitta någon skum.

Det är fler än du som klagat på min aktivitet, jag vill liksom markera och det rätt hårt att jag inte anser det okej att klanka ner på folks aktivitet så länge de är någorlunda aktiva, tror att det är minst 3 som klagat hittills. Jag kommer att ha varierande aktivitet beroende på hur livet ser ut, det gäller säkert alla andra också. Det är en lek och inte ett jobb med strikt närvaro koll.

Jag har ju också ifrågasatt klagandet på din aktivitet, framförallt för att jag tycker du är aktiv! Liksom om din aktivitet inte räcker så gör inte många andras det heller... Jag menar inte att folk inte får ha åsikter om aktivitet men det blir orimligt om din pladdermäng inte räcker.

Alltså shaggy kan väl inte ha vetat att hon skulle åka ut så det var kanske inte menat som testamente?

Kolla upp är bra jag har också funderat över det där en del men det enda jag kom fram till var att de troligtvis inte är den kvarande tvillingen. (Brilliant slutsats, helt extraordinär! :laugh:)

Fan vad smart du är!
:laugh::rofl:

Jag tänkte ungefär samma sak när jag var i stallet - det är typ det enda man vet att de inte är. Så då finns ju bara typ 8 andra potentiella tvillingar eller så...(orkade inte räkna faktiskt)

Och idag är istället Lobelia och Cirkus överens om något? :confused:
Ja, jag tycker inte det är konstigt att jag reagerar med tanke på igår men nu gäller det visserligen en helt annan spelare som inte var på tapeten igår och oavsett hur mycket man misstänker varenda så händer det ju ibland att man är överens om saker och ting.

Angående cirkus så är det som känns mest graverande för henne i mina ögon Lilltess röst på henne igår. Så jag har absolut inte strukit henne helt från misstänkt-listan.

Om det är så att "Annars kan jag rösta på cirkus med en astunn teori så kan ni sätta igång mot mig?" var tänkt dels som ett sätt för Lilltess att avsluta spelet och dessutom ge goda vibbar åt cirkus och de ulvar som argumenterade mot Lilltess tunna teori så skulle en ytterligare bonus bli att Lobelia såg lite skum ut, eftersom hon röstade på cirkus.

Men risken finns ju att jag antingen överteoriserar eller går i någon annan typ av fälla med det här resonemanget. :banghead:

Jag har ju också ifrågasatt klagandet på din aktivitet, framförallt för att jag tycker du är aktiv! Liksom om din aktivitet inte räcker så gör inte många andras det heller... Jag menar inte att folk inte får ha åsikter om aktivitet men det blir orimligt om din pladdermäng inte räcker.
Jo det var det jag menade, du skulle fått sparken första dagen om jag är misstänkt :p och det är ju inte så att jag endast skrivit OT tvärt om, förutom första dagen så är det ganska lite av den varan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024